به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه کوثر، دکتر آقادادی و هیئت همراه برای بررسی عملکرد سرپرستی استان اردبیل در این استان حضور یافت و شنونده دغدغههای شبکه فروش و همکاران این سرپرستی بود.
ایشان در این نشست صمیمی ضمن اشاره به تکریم مشتریان، افزایش سهم از بازار و فروش بیشتر یادآور شد: رمز موفقیت بیمه کوثر داشتن سرمایههای انسانی یار و یاور است که همکاران و شبکه فروش در هر شرایطی برای رشد و بالندگی شرکت تلاش میکنند.
وی همچنین با تاکید بر ارزشهای سازمانی عنوان نمود: باید با رفتار و عملکرد حرفهای خوب و مناسب بهطور مستمر با بیمهگزاران در تعامل باشیم که همین امر باعث تقویت برند کوثر و رضایتمندی مشتریان میشود.
در پایان این دیدار مدیر عامل بیمه کوثر در فضایی دوستانه با همکاران، نمایندگان و شبکه فروش به گفتوگو نشست.