• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
1

سرمایه بیمه رازی با افزایش ۶۰۰درصدی به ۲۲۰۰ میلیارد تومان رسید

  • کد خبر : 14496
  • 22 اردیبهشت 1400 - 18:35
سرمایه بیمه رازی با افزایش ۶۰۰درصدی به ۲۲۰۰ میلیارد تومان رسید

دکترعلی جباری مدیرعامل شرکت بیمه رازی با اعلام افزایش سرمایه این شرکت گفت: بیمه رازی با ثبت سرمایه ۲۲۰۰۰ میلیارد ریال جزو سه شرکت اول صنعت بیمه قرار می گیرد .

به گزارش رویداد خبر ، دکتر جباری در آستانه عید سعید فطر خبر افزایش سرمایه و ارتقای سطح توانگری شرکت را بعنوان مژده به خانواده بزرگ رازی اعلام کرد و با اشاره به اینکه بیمه رازی مجوز افزایش سرمایه ۶۰۰ درصدی را از سازمان بورس و بیمه مرکزی ایران گرفته است ، گفت : کسب این توفیق و دستاورد بزرگ در راستای تحقق بخشی به چرخش ها، اهداف و راهبردهای شرکت بیمه رازی می باشد که بر اساس برنامه ریزی اولیه صورت گرفته در هنگام قبول مسئولیت اینجانب در بیمه رازی، افزایش سرمایه شرکت یکی از قدم هائی زیر بنایی برای اوج و جهش بیمه رازی در صنعت بیمه برداشته شد. ایشان در ادامه با تبیین چگونگی انجام این موضوع با اهمیت که طی یک پروسه کوتاه مدت صورت گرفته است را حاصل تلاش و هماهنگی سهامداران عمده، اعضای هیات مدیره، مدیرعامل و مدیران ستادی دانست .

وی گفت : هدف اصلی ما انجام افزایش سرمایه تا ۳۰۰۰۰ میلیارد ریال به عنوان اولین شرکت بیمه ای بوده است و در حقیقت انتظار ارکان بیمه رازی، افزایش سرمایه شرکت تا سقف مبلغ سه هزار میلیارد تومان می باشد که این امر با همین تلاش و پیگیری به فضل الهی در آینده نزدیک محقق خواهد شد.

مدیرعامل بیمه رازی افزود : تحقق نقشه راه جدید شرکت، اهداف، استراتژی ها و عملیاتی شدن چرخش های استراتژیک شعبه محوری و نماینده محوری، نیازمند ارتقای سطح توانگری مالی و افزایش سهم نگهداری شرکت می باشد تا شبکه نمایندگی بیمه رازی برای جذب پرتفوی درمذاکره با مشتریان حرفی برای گفتن داشته باشند و به پرسش سطح توانگری مالی و سهم نگهداری بیمه رازی که چه میزان است ؟ با قدرت سطح توانگری بالا را اعلام می کند.

جباری با بیان اینکه با این افزایش سرمایه نسبت توانگری بیمه رازی از۱۰۲ درصد به بیش از ۵۰۰ درصد افزایش می یابد ، یاد آورشد : طبق برنامه ریزی انجام شده، شرکت بیمه رازی باید دربین پنج شرکت اول از نظرمیزان سرمایه قرار می گرفته است اما با این دستاورد دربین سه شرکت اول قرار گرفت و بر اساس چرخش های استراتژیک تدوین شده برای حضور قدرتمند در بازار بیمه کشور، جذب پرتفوی، فعالیت و ارتقاء جایگاه شرکت، در صنعت بیمه، زمینه بیش از گذشته مهیا گردیده است.

وی با تاکید بر نقش حیاتی شبکه فروش درتولید حق بیمه ومشتری مداری گفت : برای تحقق ارتقای جایگاه شبکه نمایندگی که بازوی اصلی شرکت در بازار رقابت می باشد ، نیازمند دگرگون سازی در روند فعالیت ها بودیم و باوردارم با آماده سازی بستر فعالیت برای شبکه فروش به زودی، اهداف و برنامه های ابلاغی بیمه رازی تحقق می یابد و شرکت بیمه رازی به جایگاه واقعی خود دست می یابد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=14496

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.