در نظرسنجی جشنواره برند محبوب مصرفکنندگان، عنوان برند محبوب ایرانی در سال ۱۴۰۰ با ثبت آرای مردمی به اپلیکیشن ایوا و شرکت پرداخت الکترونیک سداد تعلق گرفت.
به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، هشتمین دوره از نظرسنجی جشنواره برند محبوب مصرفکنندگان، بهعنوان گستردهترین نظرسنجی مردمی برای انتخاب برندهای محبوب ایرانی در سال ۱۴۰۰، با حضور بالغ بر ۱۵۰۰ برند ایرانی به اتمام رسید.
این جشنواره همه ساله با حمایت انجمن ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان و دانشگاه صنعتی شریف برگزار میشود.
در این جشنواره برند «ایوا» در گروه اپلیکیشنهای پرداخت و برند «پرداخت الکترونیک سداد» در گروه پایانههای فروشگاهی (POS) با ثبت بالاترین آرا و اقبال عمومی مردم موفق شدند لوح زرین برندهای محبوب را در هر دو دسته کسب کنند.
نظرسنجی آنلاین جشنواره برند محبوب مصرفکنندگان، طی بازه زمانی دو ماهه از ۱۵ اردیبهشت تا ۱۵ تیرماه و در میان بیش از ۱۰۰ گروه کالایی و خدماتی برگزار شد که با مشارکت گسترده مردم در نظرسنجی و ثبت یک میلیون و ۱۸ هزار و ۹۴۳ رای به پایان رسید.
در مراسم اختتامیه این جشنواره، با اهدای گواهینامه و تندیس زرین از محمدعلی محمودزاده مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد تقدیر شد.