• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

سامسونگ پشتیبانی از کیف پول سخت‌افزاری رمزارز را به گلکسی اضافه کرد

  • کد خبر : 14943
  • 29 اردیبهشت 1400 - 16:20
سامسونگ پشتیبانی از کیف پول سخت‌افزاری رمزارز را به گلکسی اضافه کرد

دارندگان گوشی‌های هوشمند گلکسی از این پس می‌توانند به لطف کیف پول اختصاصی سامسونگ، رمزارزهای خود را در گوشی‌ هوشمند مدیریت و ترید کنند.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از decrypt، سامسونگ به‌تازگی پشتیبانی از  چند کیف پول‌ سخت‌افزاری رمزارز شخص ثالث، از جمله Ledger Nano S و Nano X را به مجموعه گوشی‌های هوشمند گلکسی اضافه کرده است.

کاربران گوشی‌های هوشمند سامسونگ گلکسی اکنون می‌توانند دستگاه خود را به کیف پول سخت‌افزاری متصل و از طریق اپلیکیشن Samsung Blockchain Wallet رمزارزهای خود را مدیریت و ترید کنند.

سامسونگ در بیانیه‌ی مطبوعاتی اعلام کرد این به‌روزرسانی کاربران را قادر می‌سازد «با انتقال دارایی‌های مجازی ذخیره‌شده در برخی از انواع کیف پول‌ سخت‌افزاری خاص به کیف پول بلاک‌چین سامسونگ، به تراکنش‌های خود دسترسی داشته باشند و آن‌ها را پردازش کنند.»

سامسونگ برای اولین‌بار پشتیبانی از بلاک‌چین در گوشی‌های هوشمند خود را در سال ۲۰۱۹ و با معرفی کی‌استور و کیف پول Samsung Blockchain عرضه کرد. 

قابلیت Blockchain Keystore امکان ذخیره‌ی کلیدهای خصوصی (Private Key) را در Knox فراهم می‌کند. Knox محلی بسیار امن در دستگاه و جدا از سیستم عامل اصلی است که تنها می‌توان از طریق PIN یا احراز هویت بیومتریک به آن دسترسی پیدا کرد. 

این به‌روزرسانی، پشتیبانی از کیف پول سخت‌افزاری را به گوشی‌های هوشمند گلکسی که از اندروید ۹٫۰ یا بالاتر استفاده می‌کنند، اضافه می‌کند؛ البته طبق گفته‌ی سامسونگ، ممکن است برخی قابلیت‌های بلوتوث Ledger Nano X در این به‌روزرسانی فعال نباشد. دستگاه‌های فاقد Blockchain Keystore همچنان می‌توانند از این به‌روزرسانی استفاده کنند؛ اما کاربران آن‌ها برای مدیریت رمزارزها و کلیدهای خود باید به‌طور فیزیکی گوشی هوشمند خود را به کیف پول سخت‌افزاری متصل کنند.

سامسونگ از زمانی‌ که برای اولین‌بار کیف پول Blockchain Keystore را برای گلکسی معرفی کرد، به پشتیبانی از رمزارز در نسخه‌های بعدی سری گلکسی از جمله Galaxy S20 ادامه داده؛ اما در مورد این قابلیت زیاد تبلیغ نکرده است.

سامسونگ همچنین از تعداد بیشتری رمزارز از جمله ترون، اتریوم، بیت کوین، Klaytn و استلار و همچنین قابلیت‌های خرید و فروش رمزارز از طریق Gemini پشتیبانی می‌کند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=14943

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.