• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

سامسونگ تبلت‌های گلکسی تب S7 FE و A7 Lite را معرفی کرد

  • کد خبر : 16022
  • 10 خرداد 1400 - 16:20
سامسونگ تبلت‌های گلکسی تب S7 FE و A7 Lite را معرفی کرد

شرکت سامسونگ الکترونیکس جدیدترین محصولات تبلت خود را با نام‌های گلکسی تب S7 FE و A7 Lite معرفی کرد. تبلت گلکسی تب S7 FE به تمامی قابلیت‌های محبوب گلکسی تب S7 مانند نمایشگر بزرگ برای سرگرمی، خلاقیت و مولتی‌تسکینگ مجهز شده است. برای کسانی که به دنبال دستگاهی کوچکتر برای حمل آسان‌تر هستند هم نسخه گلکسی تب A7 Lite معرفی شده است.

وون‌چئول چای، مدیر تیم برنامه‌ریزی موبایل سامسونگ می‌گوید «تقاضا برای تبلت همچنان رو به افزایش است. چه برای تحصیل از راه دور، چه ارتباط با دوستان و یا صرفا برای سرگرمی‌های شخصی، مصرف‌کنندگان همچنان به دنبال دستگاه‌هایی هستند که از خلاقیت و سبک زندگی آنها پشتیبانی کند».

او افزود «ما بسیار خوشحالیم که همچنان فناوری‌های مورد نیاز مصرف‌کنندگان‌مان را در اختیار آنها قرار می‌دهیم تا بیشترین  بهره را از هر روزشان ببرند. گلکسی تب S7 FE و A7 Lite مجهز به قابلیت‌های پیشرفته‌ای هستند که برای برآورده کردن نیازهای روزمره مصرف‌کنندگان طراحی شده است».

سامسونگ گلکسی تب S7 FE

هدف از طراحی گلکسی تب S7 FE، عرضه همه قابلیت‌های موردنیاز مصرف‌کنندگان با قیمتی به‌صرفه‌تر بود. این محصول که مجموعه‌ای از محبوب‌ترین قابلیت‌های مورد علاقه کاربران است، دارای یک نمایشگر بزرگ ۱۲٫۴ اینچی است که سرگرمی، بهره‌وری و خلاقیت شما را یک پله ارتقا می‌دهد.

وقتی نیاز به برگشت به فعالیت‌های روزمره خود داشته باشید، گلکسی تب S7 FE به شما کمک خواهد کرد تا فعال بمانید. قلم S Pen هم همراه این محصول عرضه می‌شود و به این ترتیب شما می‌توانید بیشترین بهره را از نمایشگر بزرگ و قدرت پردازش آن برده و کارهای خود را با بهره‌وری بالا انجام دهید. با استفاده از اپلیکیشن Samsung Notes شما می‌توانید به راحتی یادداشت‌های دست‌نویس خود روی صفحه دستگاه را به فایل متنی تبدیل کرده و سپس با تگ‌گذاری آنها را سازماندهی کرده و در صورت نیاز تنها با یک جستجوی ساده  آنها را، چه به شکل دست‌نویس یا تایپ شده، پیدا کنید.

در ضمن اگر برای یک مقاله تحقیقاتی یا یک پروژه کاری نیاز به باز کردن همزمان چندین تب داشته باشید، جای هیچ نگرانی نیست زیرا گلکسی تب S7 FE توانایی مولتی‌تسکینگ را براحتی کامل دارد. با استفاده از قابلیت Multi-Active Window شما می‌توانید تا سه تب را بصورت همزمان باز کنید. این یعنی شما می‌توانید بصورت هم‌زمان و روی صفحه نمایش، اینترنت را مرور کرده، یادداشت بردارید و یک ویدیو استریم کنید. قابلیت App Pair هم به شما امکان می‌دهد تا هر ترکیبی از اپلیکیشن‌ها را برای باز شدن همزمان در بخش Multi-Active Window انتخاب کنید.

گلکسی تب S7 FE همچنین مجهز به انواع قابلیت‌ها برای افزایش بهره‌وری شما است. مثلا با استفاده از سامسونگ دکس و صفحه کلید کتابی این تبلت، شما می‌توانید براحتی آن را تبدیل به یک لپ‌تاپ کرده و برای انجام کارهای مختلف خود تجربه‌ای کاملا شبیه یک کامپیوتر داشته باشید. با استفاده از قابلیت نمایشگر ثانویه، می‌توانید گلکسی تب S7 FE خود را هم به یک نمایشگر مضاعف در کنار مانیتور کامپیوتر خود تبدیل کرده و برای انجام کارهای خود فضای دید بیشتری را در اختیار داشته باشید.

گلکسی تب S7 FE همچنین مجهز به ابزارهایی برای افزایش خلاقیت شما است. اپلیکیشن‌های Clip Studio Paint و Canva براحتی با قلم S Pen کار کرده و امکان طراحی و نقاشی دقیق را به شما می‌دهند. با استفاده از یک دوره آموزشی رایگان ۶ ماهه، کاربران جدید هم می‌توانند براحتی از Clip Studio Paint برای پبیشبرد استعدادها و خلق آثار هنری دیجیتال استفاده کنند. اپلیکیشن Noteshelf هم که بصورت رایگان و پیش‌فرض در این محصول قرار گرفته است، به شما کمک می‌کند تا یادداشت‌هایتان را بصورت دقیق و با استفاده از رنگ‌های مختلف ذخیره کنید.

نسخه گلکسی تب S7 FE هم مانند گلکسی تب S7 با همان ظاهر زیبا و در چهار رنگ مشکی، نقره‌ای، سبز و صورتی، و متناسب با هر سلیقه‌ای عرضه می‌شود. با وجود نمایشگر بزرگ، گلکسی تب S7 FE بسیار باریک و سبک است و با داشتن یک باتری قدرتمند به شما امکان می‌دهد تا کارهایی مانند استریم، خلاقیت و غیره را بدون نگرانی درباره تمام شدن شارژ دستگاه، انجام دهید.

گلکسی تب A7 Lite

تبلت گلکسی تب A7 Lite یک همراه همیشگی برای تولید محتوا و بازی با قیمتی به‌صرفه است. این تبلت با نمایشگر ۸٫۷ اینچی خود، طراحی زیبا و ماندگار و البته اندازه کوچکی دارد که آن را بسیار قابل حمل می‌کند. حاشیه‌های باریک دور نمایشگر و بلندگوهای قدرتمند دوگانه این تبلت که مجهز به Dolby Atoms هستند به شما امکان می‌دهد همه برنامه‌ها و فیلم‌های خود را با کیفیتی زیباتر و صدایی رساتر تماشا کنید.

این دستگاه با حافظه داخلی تا ۶۴ گیگابایت که با استفاده از میکرواس‌دی قابل افزایش تا ۱ ترابایت است، فضای کافی برای ذخیره همه موارد مورد علاقه‌تان را فراهم کرده و پردازنده هشت هسته‌ای آن هم تمامی کارها را براحتی و با سرعت زیاد پردازش می‌کند. گلکسی تب A7 Lite با داشتن یک باتری قدرتمند، شارژ سریع ۱۵ واتی و سازگاری با LTE امکان تماشای برنامه‌های جدید را در زمان حرکت به شما می‌دهد. این تبلت با داشتن یک کاور فلزی و حاشیه‌های باریک، در رنگ‌های خاکستری و نقره‌ای عرضه می‌شود.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=16022

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.