این تقدیر، تعهد سامسونگ را به ارائه راهحلهای نوآورانه و موثر برای رفع چالشهای کاربران نشان میدهد. این رویکرد از طریق کمپینهای پیشگامانه و استراتژیهای ارتباطی هدفمند که به شیوهای معنادار با مخاطبان ارتباط برقرار میکند، به واقعیت تبدیل شده است. پیش از این و در سال ۲۰۱۷ هم شرکت سامسونگ موفق به دریافت این عنوان از Spikes Asia شده بود.
استفانی چوی، معاون اجرایی و مدیر بازاریابی، بخش تجربه موبایل سامسونگ (MX)، گفت: «دریافت این جایزه برای ما افتخار بزرگی است. ما همیشه روی شفافیت و رویکردهای باز تاکید داشتهایم و تلاش میکنیم این ارزشها را در تمام فعالیتهایمان نشان دهیم. این موفقیت برای ما اهمیت ویژهای دارد، زیرا با کمک فناوریهای نوآورانه و روشهای جدید بازاریابی، داستان برندمان را به شکلی تاثیرگذارتر روایت میکنیم. همکاری ما با آژانسهای تبلیغاتی فوقالعاده، باعث شده ارزشهای برند سامسونگ را به شیوههایی جذاب و الهامبخش به نمایش بگذاریم، به شکلی که نهتنها مخاطبان را جذب کند، بلکه مرزهای تبلیغات را نیز بازتعریف نماید. از اینکه تلاشهایمان دیده شده، خوشحالیم و همچنان به ارائه تجربههای بهتر و تاثیرگذارتر برای مخاطبان ادامه خواهیم داد.»
دستاوردهای سالهای گذشته سامسونگ در Spikes Asia
سامسونگ با ارائه کمپینهای خلاقانه و نوآورانه در طول این سالها، همچنان یکی از پرافتخارترین شرکتها در Spikes Asia است.
در سال ۲۰۲۴، کمپین «Try Galaxy Fold» با کسب چهار جایزه در دستهبندیهای مختلف Spikes Asia، روش تعامل مصرفکنندگان با فناوری تاشو را متحول کرد. این کمپین امکان استفاده از دو گوشی را به صورت همزمان برای مصرفکنندگان فراهم کرد. به این ترتیب کاربران توانستند از تجربه بینظیر نمایشگر گسترده Galaxy Z Fold و رابط کاربری بهینهشده برای انجام چند کار به صورت همزمان، بهرهمند شوند. کمپین نوآورانه «Try Galaxy Fold» با کسب یک جایزه طلایی و یک جایزه نقرهای در بخش تجربه و پویایی برند (Brand Experience & Activation)، یک جایزه نقرهای در بخش مهارتهای دیجیتال (Digital Craft) و یک جایزه برنز در بخش تبلیغات مستقیم (Direct)، ارزشهای برند Galaxy را تقویت کرد تا مصرفکنندگان به گوشیهای تاشو بیش از پیش توجه کنند.
همچنین کمپین «Flipvertising» سامسونگ که در سال ۲۰۲۳ موفق به کسب جایزه بزرگ در دو دسته داده خلاق (Creative Data) و تبلیغات مستقیم (Direct) شد، نمادی از تعهد این برند به خلاقیت در تبلیغات است. این کمپین با اتخاذ رویکردی منحصربهفرد، به مخاطبان امکان داد تا تجربه جستوجوی خود را به صورت مستقل مدیریت کنند. سامسونگ با تغییر رویکرد تبلیغات سنتی، نسل Z را به کشف دنیای جدید و هیجانانگیز Galaxy Z Flip4 دعوت کرد. این رویکرد نوآورانه، تخصص سامسونگ را در ارائه کمپینهای جذاب و در عین حال اصیل نشان میدهد.
تقدیر Spikes Asia از نوآوری بازاریابی سامسونگ
سایمون کوک، مدیرعامل LIONS و Spikes Asia گفت: «سامسونگ با ترکیب خلاقیت و فناوری، مرزهای جدیدی در دنیای بازاریابی خلق کرده است. توانایی این برند در ساخت ارتباط عمیق با مخاطبان، بازتابی از آینده صنعت خواهد بود و ما افتخار میکنیم که آن را به عنوان «تبلیغکننده سال ۲۰۲۵» معرفی کنیم. موفقیتهای سامسونگ در سطح جهانی، الهامبخش بازاریابان است و این جایزه، تاثیر چشمگیر کمپینهای این برند را در آسیا و اقیانوسیه و فراتر از آن تایید میکند.»
جایزه «تبلیغکننده سال» در مراسم جوایز Spikes Asia 2025 به استفانی چوی، معاون اجرایی و مدیر بازاریابی بخش تجربه موبایل سامسونگ اهدا خواهد شد. این مراسم روز پنجشنبه، ۲۴ آوریل ۲۰۲۵ در هتل Swissôtel The Stamford سنگاپور برگزار میشود.