• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
2

سامسونگ بتای One UI 4.0 را برای کاربران گلکسی S21 منتشر کرد

  • کد خبر : 24298
  • 23 شهریور 1400 - 11:24
سامسونگ بتای One UI 4.0 را برای کاربران گلکسی S21 منتشر کرد

بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار، سامسونگ روند انتشار نسخه‌ی بتای One UI 4.0 را آغاز کرد. کاربران گوشی‌های گلکسی S21، S21 پلاس و S21 اولترا در برخی کشورها از طریق اپلیکیشن Samsung Members می‌توانند برای استفاده از این نسخه‌ی بتا ثبت نام کنند.

رابط کاربری One UI 4.0 مبتنی بر اندروید ۱۲ است و به گفته‌ی سامسونگ تعداد زیادی قابلیت مربوط به شخصی‌سازی و بهبود حریم خصوصی به آن افزوده شده است. در حال حاضر کاربران ساکن کشورهای چین، هند، آلمان، لهستان، کره جنوبی، بریتانیا و آمریکا می‌توانند برای استفاده از این نسخه ثبت نام کنند.

اگرچه تاریخ انتشار One UI 4.0 در کشورهای مختلف فرق دارد، اما در این کشورها ثبت‌نام برای بهره‌گیری از این نسخه امکان‌پذیر شده است. البته از همین امروز، کاربران آمریکایی دارای گوشی‌های سری گلکسی S21 می‌توانند این نسخه را دانلود و نصب کنند.

در این نسخه کاربران برای شخصی‌سازی رابط کاربری به امکانات بیشتری دسترسی دارند. و برای تغییر بخش‌هایی مانند هوم‌اسکرین، آیکون‌ها، نوتفیکیشن‌ها، تصاویر پس‌زمینه و دیگر موارد این‌چنینی تجربه‌ی بهتری خواهند داشت. سامسونگ همچنین امکانات مربوط به شخصی‌سازی ویجت‌ها را هم تا حد زیادی بهبود بخشیده است.

در کنار این موارد، باید به افزایش امکانات مربوط به حریم خصوصی هم اشاره کنیم. به عنوان مثال اگر یک اپلیکیشن در حال استفاده از دوربین یا میکروفون باشد، کاربر موردنظر از این موضوع خبردار می‌شود. همچنین سامسونگ یک داشبورد جدید طراحی کرده که تاریخچه‌ی دسترسی‌های اپلیکیشن‌های مختلف را با جزئیات زیادی نمایش می‌دهد و مدیریت این دسترسی‌ها راحت‌تر شده است. اگرچه این قابلیت در اندروید ۱۲ وجود دارد، اما سامسونگ می‌گوید به جای نمایش تاریخچه‌ی مجوزهای مربوط به ۲۴ ساعت گذشته، این محدوده‌ی زمانی را به ۷ روز گذشته افزایش داده است.

مطمئنا در رابط کاربری One UI 4.0 به غیر از موارد ذکر شده، چندین ویژگی جدید هم وجود دارد که با انتشار گزارش‌ها و بررسی‌های بیشتر، از این ویژگی‌ها خبردار خواهیم شد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=24298

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.