• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

سازمان تامین اجتماعی با قریب نیمی از جمعیت کشور تعامل دارد

  • کد خبر : 14963
  • 29 اردیبهشت 1400 - 18:28
سازمان تامین اجتماعی با قریب نیمی از جمعیت کشور تعامل دارد

سازمان تامین اجتماعی با قریب نیمی از جمعیت کشور تعامل و مراوده دارد و خدمات بیمه ای و درمانی و تعهدات کوتاه و بلند مدت خود را به آنها ارائه می دهد و با این جمعیت گسترده نیازمند نظام ارتباطی فرهنگی و اجتماعی توسعه یافته است.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر علی جهانی مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی در دیدار با مدیر عامل شرکت انتشارات علمی و فرهنگی با بیان مطلب فوق افزود: مشتری مداری ، مخاطب محوری ، اعتلای فرهنگ سازمانی و تقویت سرمایه اجتماعی سازمان مسیر کار آمدی ، توسعه سازمانی ، ارتقای کیفی خدمات و رضایتمندی شرکای اجتماعی را فراهم می کند و مسیر تولید محتوا و تولید محصولات فرهنگی و رسانه ای باید با این نگاه دیده شود .

وی افزود: سازمان پویا ، پایدار و سر آمد نیازمند بهره گیری از دستاوردهای علمی و وسایل نوین ارتباطی و فرهنگی است.
جهانی به اهمیت فعال سازی تلویزیون تعاملی در سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و افزود: باید در تعیین محورها و سرفصلهای تولید برنامه های تلویزیونی بین نوع رسانه ، نوع پیام ، نوع مخاطب و تولید محتوا رابطه ایجاد کرد و در برنامه ریزی ، مدیریت و هدایت برنامه های تلویزیونی تعاملی به آنها توجه کرد .
وی شرکت علمی فرهنگی را با قابلیت و ظرفیتهای مطلوب توصیف کرد و اظهار داشت: شرکت علمی فرهنگی سازمان تامین اجتماعی می تواند مجری تولیدات و محصولات فرهنگی اجتماعی و ارتباطی سازمان باشد و به نیازهای خبری ، رسانه ای فرهنگی و اجتماعی سازمان پاسخ گوید .
جهانی با اشاره به طبقه بندی مخاطبان و لزوم توجه به شرکای اجتماعی و نیازهای آنان گفت: سازمان تامین اجتماعی با مخاطبین متنوع و گوناگون و طیف های مختلف کارگری و بازنشستگی و کارفرمایی مواجه بوده و باید مخاطب شناسی ، مخاطب محوری ؛ مخاطب سنجی و مخاطب گرایی را اساس تولیدات فرهنگی و اجتماعی و ارتباطی خود کند . 
وی به ﻣﺠﻤﻮﻋﻪﺍﯼ ﻋﻈﯿﻢ ﺍﺯ ﻣﺮﺍﮐﺰ ﺧﺪﻣﺖﺭﺳﺎﻥ ﻭ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺑﯿﻤﻪﺍﯼ ﻭ ﺩﺭﻣﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺑﯿﻤﻪﺷﺪﮔﺎﻥ، ﻣﺴﺘﻤﺮﯼﺑﮕﯿﺮﺍﻥ، کارفرمایان و ﮐﺎﺭﺁﻓﺮﯾﻨﺎﻥ اشاره و عنوان کرد: اهداء بسته های فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ بیمه ای با استقبال و رضایت بالایی در حوزه های کارفرمایی، بازنشستگی و کارگری مواجه بوده است . 
مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی به طرح ۳۰۷۰ در ارائه خدمات غیرحضوری در سازمان تأمین اجتماعی اشاره کرد وگفت: این طرح کاهش مراجعات حضوری مردم را در سراسر کشور به شعب و کارگزاری‌های تأمین اجتماعی به همراه داشته که علاوه بر تسهیل خدمت سبب کاهش اتلاف وقت می‌شود.
وی با بیان اینکه از تمام ظرفیت ها باید در جهت تحقق اهداف و توسعه سرویس های الکترونیکی برای سازمان تامین اجتماعی و بیمه شدگان استفاده کرد، اعلام داشت : تخصص در مدیریت تبلیغات و ارتباطات ، همواره تخصصی ارزشمند بوده و زمینه‌های شغلی گسترده و متنوعی را برای این حوزه ایجاد می کند و باعث کاهش هزینه در طولانی مدت می شود .
در ادامه جلسه کمیته تولیدات فرهنگی، نادره رضایی، مدیر عامل شرکت انتشارات علمی و فرهنگی گفت: از اوایل سال ۱۳۹۹ زمانی که بحث الکترونیکی کردن دفترچه های بیمه درمانی تامین اجتماعی جدی شد این شرکت شروع به بررسی ظرفیت ها کرد و بر اساس نتایج بدست آمده طرحهایی را از جمله انتشار تاریخ شفاهی سازمان ارائه کرد .
مدیر عامل شرکت انتشارات علمی و فرهنگی افزود: می توانیم فرصت های مناسب و مطلوب اجتماعی و فرهنگی را با ایجاد تولید فکر و اندیشه و بهره‌گیری از تجربه ها و ارتباط با مخاطبان و شرکای اجتماعی در راستای مأموریت نیازسنجی اجتماعی و پاسخگویی به نیازهای اجتماعی در قالب هم‌افزایی و برنامه‌های مدون ایجاد کرد.
وی با بیان اینکه از ظرفیت‌های این مجموعه باید در تولید کتاب صوتی، نسخه‌های الکترونیک کتاب، و پروژه‌های مختلف استفاده کرد، گفت: ساماندهی و احیای آرشیوهای فیزیکی و دیجیتال کردن اسناد به پایان رسیده است .

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=14963

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.