به گزارش رویداد خبر به نقل از روایط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، دکتر علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی در اولین نشست هم اندیشی مدیران ستاد و شعب این شرکت با اشاره به اینکه افزایش سرمایه در سال ۱۴۰۲ یکی از اولویتهای مجموعه است، بیان کرد: شرکت بیمه رازی بعد از یک دهه از زیان انباشته خارج شد و این موضوع یکی از دستاوردهای مهم برای شرکت بیمه رازی محسوب میشود.
مدیرعامل بیمه رازی تاکید کرد: مسیر اصلی شرکت بیمه رازی منطبق بر پنج چرخش استراتژیک است و در دو سال اخیر اصلاحات قابل توجهی در این زمینه صورت گرفته و عامل بازگشت بیمه رازی به بازار و حفظ جایگاه مناسب آن شد.
او ادامه داد: بیمه رازی به عنوان اولین شرکت بخش خصوصی صنعت بیمه در کنار ورود به کنسرسیومهای مختلف، از منابع مالی در زمینه سرمایه گذاری حداکثر استفاده را داشته و تاکید بسیار بر مشتری مداری و ارائه خدمات بهروز داشته است.
این عضو هیئت مدیره بیمه رازی خاطرنشان کرد: در ابتدای سال ۱۴۰۲ مذاکرات بسیاری خوبی در سطح کشور در زمینه ارائه خدمات بهروز به سازمانها و شرکتهای بزرگ صورت گرفت که تا به امروز دستاوردهای بسیار خوبی در زمینه جذب سازمانهای بزرگ همچون بنیاد شهید و گروهای صنعتی بخش خصوصی رخ داده است.
جباری بیان کرد: در بررسی فعالیت شرکت بیمه رازی در سال ۱۴۰۱ شاهد اتفاقهای خوبی بودیم که از این موارد میتوان به تحقق بودجه برنامه ریزی شده، عضویت در کنسورسیوم انرژی، افزایش سهم بازار، کسب رکوردهای خاص در صنعت بیمه و … اشاره کرد.
او با اشاره به افزایش سطح تعامل ستاد و شعب با شبکه نمایندگان و کارگزاران گفت: شبکه فروش در سال ۱۴۰۱ توانست سهم تولید حق بیمه خود را افزایش دهد و در کنار مجتمع و شعب تخصصی در سراسر کشور راه اندازی شد.
مدیرعامل بیمه رازی با بیان اینکه امید و مسیر روشنتری در سال ۱۴۰۲ پیشروی کشور قرار دارد تاکید کرد: در سال ۱۴۰۲ باید بیش از سال گذشته تلاش و فعالیت صورت گیرد زیرا اهداف بزرگتری در کشور، صنعت و شرکت بیمه رازی ترسیم شده است.
جباری ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ طبق برنامه ریزیهای گذشته سامانههای الکترونیک در بیمه رازی بیش از گذشته مورد استفاده قرار خواهد گرفت که تا به امروز زیرساختهای این مهم فراهم شده است و این موارد در حالی بیان میشود که یکی از اولویتها ارائه خدمات برخط از سوی بیمه رازی است.
او خاطرنشان کرد: در سالهای گذشته شرکت بیمه رازی با بیمه موتورسیکلت شناخته میشد و این شناخت در سالهای اخیر تغییر کرده و برنامه ریزی و هدف بر آن است تا این شرکت در سالهای نزدیک به عنوان یک شرکت برخط و نوآور در زمینه خدمات الکترونیک شناخته شود.
این عضو هیئت مدیره بیمه رازی تاکید کرد: حرکت به سمت سامانههای برخط و استفاده از امکانات الکترونیک، ارائه خدمات بهروز و متفاوت به مشتریان و کسب بالاترین میزان رضایت آ«ها است.
جباری افزود: در کنار طراحی سامانههای فروش و ارائه خدمات، باید سامانههای تحلیل و بررسی برخط در زمینه خسارتها نیز طراحی و در اختیار همکاران قرار گیرد.