• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

زرودیان: تامین گاز بدون وقفه ادامه دارد

  • کد خبر : 5182
  • 03 دی 1399 - 13:49
زرودیان: تامین گاز بدون وقفه ادامه دارد

رویداد خبر /فارس طی مراسمی با حضور مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران و نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس، ضمن قدردانی از خدمات مدیر عامل قبلی شرکت پالایش گاز پارسیان، علمدار بابایی، به عنوان مدیرعامل جدید این مجموعه، معرفی شد.

مسعود زردویان، مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران ضمن قدردانی از تلاش‌های ابدالی دهدزی مدیر عامل پیشین شرکت گاز پارسیان، گفت: این گونه آیین ها و مراسم، نوعی جابجایی مسئولیت ها و تکریم بزرگان این صنعت است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز پارسیان در جنوب استان فارس، زردویان گفت: به حمدالله از ابتدای امسال تمهیدات و اقدامات لازم در تمام پالایشگاه‌های گاز کشور از جمله پالایشگاه گاز پارسیان انجام شده و به لطف خداوند همانطوری که تاکنون علی‌رغم افزایش قابل توجه مصرف خانگی در هفته گذشته (به دلیل ورود موج سرما) تأمین گاز مورد کشور بدون وقفه انجام شده، آینده نیز بطور مستمر انجام شده است و این روند تداوم دارد.

رکورد جدید در مصرف گاز خانگی و تجاری کشور

این مقام مسئول در شرکت گاز ایران، گفت: مصرف خانگی و تجاری ما در هفته گذشته عددی را ثبت کرد که تاکنون این عدد را تجربه نکرده بودیم که بالاترین رقم ثبت شده در سال‌های اخیر می باشد و امیدواریم با مصرف بهینه، این میزان مصرف را کنترل کنیم و در تأمین گاز مورد نیاز محدودیتی ایجاد نشود.

زرودیان گفت: در حال حاضر ۱۸ پالایشگاه گاز فعال در کشور داریم که ۱۲ تا ۱۸پالایشگاه در پارس جنوبی و ۶ مورد دیگر در سطح کشور فعال و مشغول به تأمین گاز مورد نیاز کشور است. شرکت پالایش گاز پارسیان با تولید روزانه ۶۵ میلیارد متر مکعب گاز یکی از بزرگترین شرکت های تولیدی ما در مجموعه گاز محسوب می شود و با ظرفیت کامل آمادگی پالایش گاز دریافتی را دارد.

سید موسی موسوی نماینده مردم شهرستانهای مهر ولامرد در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: حوزه عملیاتی گازی پارسیان که شامل میادین هما، شانول، وراوی و تابناک است، به دلیل برداشت و تحویل گاز به عنوان خوراک پالایشگاه پارسیان و از طرفی پیر شدن چاه های گاز دچار مشکلاتی است.

موسوی ادامه داد: مسائل گفته شده بر حجم و کیفیت برداشت از چاه‌ها تاثیر گذار بوده و در واقع ورودی میزان گاز به پالایشگاه پارسیان از حوزه عملیاتی پارسیان را کاهش داد، موضوعی که می‌توانست در سال‌های آینده صنعت گاز را با مشکل روبرو کند و به حمدالله با ایجاد ۳ مرکز فشار افزایی هما، وراوی و مرکز تفکیک تابناک این مشکل برطرف خواهد شد. 

بابایی، مدیر عامل جدید شرکت پالایش گاز پارسیان نیز، با اشاره به اهمیت نیروی انسانی به عنوان مهمترین و با ارزش ترین سرمایه شرکت گفت: با توجه به جوان بودن پالایشگاه و وجود نیروهای متخصص در این پالایشگاه با استعانت از خداوند متعال، امید داریم با همت و تلاش همکاران، ضمن تلاش برای رشد و تعالی منابع انسانی، امیدوار هستیم که گام های بلندی در عرصه تولید و فرآورش مستمر گاز برداریم و رشد و پیشرفتی را که امروزه وجود دارد با جدیت بیشتری دنبال کرده و جایگاه پالایشگاه را ارتقاء بخشیم.

ابدالی دهدزی، مدیرعامل پیشین گاز پارسیان نیز ضمن قدردانی از کارکنان این صنعت، به برخی از اقدامات انجام شده در طول دوران مسئولیتش اشاره و خاطرنشان کرد: همدلی و گذشت می تواند در هر سازمانی موجب شکوفایی هر چه بیشتر شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=5182

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.