• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

رکورد پی رکورد در ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه

  • کد خبر : 11559
  • 01 فروردین 1400 - 18:18
رکورد پی رکورد در ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه

مدیر ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه از رکوردهای پی در پی تولید در خطوط تولید تاندم مداوم، نورد دوقفسه ای، خطوط باکس آنیلینگ و تمپر میل ناحیه نورد سرد در سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش کیوسک خبر، بهزاد بهادرانی مدیر ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار داشت: در سال ۹۹، ناحیه نورد سرد فولاد مبارکه با ثبت رکوردهای پی در پی تولید در خطوط تولید تاندم مداوم، نورد دوقفسه ای، خطوط باکس آنیلینگ و تمپر میل توانست به معنای واقعی کلمه جهش تولید را محقق کند.

وی افزود: تلاشگران خط نورد تاندم مداوم در واپسین روزهای سال ۹۹، با تولید یک میلیون و ۳۷۲ هزار تن و توانستند از رکورد تولید یک میلیون و ۳۷۰ هزار تن  سال ۹۸ ،عبور کنند. همچنین در تولید سالیانه محصول قلع اندود در خط نورد دوقفسه ای با تولید ۱۳۴ هزار تن رکورد جدیدی را به ثبت رساندند که نسبت به رکورد قبلی در سال ۹۸ به میزان ۱۱ هزار تن افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: در ادامه ثبت رکوردهای پیاپی تولید، خطوط باکس آنیلینگ ناحیه نورد سرد هم توانست از رکورد سالیانه تولید خود به میزان یک میلیون و ۱۵۲ هزار تن و خط تمپر میل از رکورد تولید قبلی خود به میزان ۱۲۳ هزار تن با موفقیت عبور کند.

به گفته بهادرانی این موفقیت در شرایطی به دست آمده است که نسبت به تولید در بازه رکورد قبلی، سبد متنوع تری از محصولات ویژه و کیفی و گریدهای خاص تولید شده که با دلیل تحریم های ظالمانه وجهت رفع نیاز صنایع داخلی کشور به سبد محصولات این خطوط در سال ۹۹ افزوده شده است.

وی افزود: کسب موفقیت های پی در پی حاکی از همت و تلاش پرسنل، سرپرستان و مدیران مجموعه ناحیه نورد سرد است و از همکاری همه خطوط تولید و پشتیبانی این ناحیه نظیر گروه فنی تولید و تعمیرات، واحد برنامه ریزی تولید و تمامی همکاران در دیگر واحدهای مرتبط که خطوط تولید را آماده به کار نگه داشتند و از بروز هرگونه توقف ناخواسته پیشگیری کردند، بدست آمده است که همین جا از همه آنها قدردانی می کنم.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=11559

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.