• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
0

رویداد ۲۰۲۲ قطر زمینه ساز توسعه و رونق گردشگری ورزشی جزیره کیش

  • کد خبر : 19834
  • 05 مرداد 1400 - 16:48
رویداد ۲۰۲۲ قطر زمینه ساز توسعه و رونق گردشگری ورزشی جزیره کیش

مسئولان قطر به منظور بازید از ظرفیت های”اقتصادی، گردشگری و ورزشی”جزیره کیش به این منطقه سفر می کنند  به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، کار گروه هماهنگی و پیگیری مسائل جام جهانی ۲۰۲۲ قطر سازمان منطقه آزاد کیش، دوشنبه چهارم مرداد با هدف برنامه […]

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، کار گروه هماهنگی و پیگیری مسائل جام جهانی ۲۰۲۲ قطر سازمان منطقه آزاد کیش، دوشنبه چهارم مرداد با هدف برنامه ریزی و بازدید مسئولان بلند مرتبه قطری از ظرفیت های ورزشی و گردشگری جزیره کیش، برگزار شد.

معرفی ظرفیت های ورزشی و گردشگری جزیره کیش به عنوان مقصد برگزاری اردوهای تدارکاتی در سفر مسولان قطری به این منطقه می تواند در ترغیب و جذب گردشگران و شرکت کنندگان که در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور دارند؛ تاثیر گذار باشد.

با توجه به شرایط آب و هوای کیش و قطر، ایجاد ظرفیت های حمل و نقل، اقامت گردشگران، صدور ویزای فرودگاهی و ارائه خدمات با کیفیت و ارزان قیمت از ویژگی های بارز جزیره کیش محسوب می شود و این منطقه می تواند میزبان هواداران تیم ها و گردشگران ورزشی در این رویداد مهم باشد.

همچنین مناطق آزاد کشور از فرصت ارزشمندی برای بهره مندی از این رویداد مهم برخوردارند و با آماده سازی و انجام مطالعات برندینگ جزیره کیش، این منطقه می تواند در شمار جزایر شناخته شده برای گردشگران سراسر دنیا قرار گیرد.

صنعت گردشگری منطقه آزاد کیش یک اولویت مهم و توریسم ورزشی نیز بهترین شاخص گردشگری برای کشور محسوب می شود.

لازم به ذکر است ناصر آخوندی، معراج نادری فصیح، خسرو نشان، سعید پورعلی، علی عرب، عبدالنبی شرفی، عزیزاله فرضی پور، محسن قریب، رحمان سادات نجفی و مسیح الله صفا اعضای کار گروه هماهنگی و پیگیری مسائل جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هستند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=19834

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.