• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

رونمایی از ۷ اثر تجسمی برنامه ضیافت آفتاب

  • کد خبر : 12030
  • 14 فروردین 1400 - 12:57
رونمایی از ۷ اثر تجسمی برنامه ضیافت آفتاب

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با اشاره به اهمیت مسئولیتهای اجتماعی شرکت گفت: فولاد مبارکه در یک سال گذشته توجه ویژهای به حوزه هنر و حمایت از هنرمندان داشته است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از خبرنگار ایراسین، هادی نباتی نژاد در آیین رونمایی از هفت اثر تجسمی برنامه «ضیافت آفتاب» اظهار کرد: در فولاد مبارکه علاوه‌بر تولید فولاد که ما را به‌نوعی به قطب صنعت ایران تبدیل کرده است، به مسئولیت‌های اجتماعی نیز توجه می‌شود. در همین راستا در یک سال گذشته توجه ویژه‌ای به حوزه هنر و حمایت از هنرمندان داشته‌ایم.

وی افزود: به‌علاوه با توجه به اهمیت هنرمندان اصفهانی، در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی خود به‌منظور فعال کردن اقتصاد هنر، تصمیم به ورود به حوزه برگزاری ضیافت‌های هنری گرفتیم. در رویدادهای هنری آینده نیز سعی در حمایت از هنرمندان شهرمان خواهیم داشت.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه همچنین با تأکید بر اهمیت مسئولیت‌های اجتماعی فولاد مبارکه، حمایت‌های این شرکت در مبارزه با بیماری کرونا را نمونه‌ای از فعالیت‌های فولاد مبارکه در این راستا عنوان کرد.

مجتبی شاهمرادی، رئیس حوزه هنری استان اصفهان، نیز در این آیین رونمایی بابیان اینکه خوراک اصلی این ضیافت را هنرمندان اصفهان تولید کرده‌اند، گفت: امیدوارم این ضیافت طلیعه تولید آثار مختلف و برپایی ضیافت‌های هنری متعدد گردد و زمینه‌ای برای راه‌یابی این آثار به زندگی مردم شود.

به گزارش ایراسین، در این مراسم محسن سلیمانی مدیر خانه خط حوزه هنری اصفهان در خصوص آثار هنری و لزوم ورود آن به چرخه اقتصادی مطالبی را بیان کرد و هفت هنرمند خالق آثار تجسمی نیز به توضیح آثار خود پرداختند و از آثار «ماه مجلس» اثر حسین گلشنی با تکنیک شکسته‌نستعلیق، «در سپیده‌دم» اثر رسول طاهری تهرانی (نقاشی‌خط) با تکنیک اکرلیک، «سمفونی هستی» اثر ساراتگریان (نقاشی‌خط) با تکنیک اکرلیک، «زیارت حضرت رسول (ع)» اثر عزرا عبدالله پور با تکنیک خوشنویسی نسخ، «سوره توحید» اثر رامین خرم زاده (نقاشی‌خط) با تکنیک اکرلیک، «شمس رسل» اثر الیاس جابری با تکنیک نستعلیق چلیپا، سه لت (وحی- معراج- یگانگی) اثر لیدا فراست (تصویرسازی) با تکنیک اکرلیک بر روی چوب رونمایی شد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=12030

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.