• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
1

رونمایی از تمبر و پروانه فعالیت شرکت بیمه حافظ در سرزمین اصلی

  • کد خبر : 89664
  • 08 خرداد 1403 - 15:19
رونمایی از تمبر و پروانه فعالیت شرکت بیمه حافظ در سرزمین اصلی

با حضور رییس کل و اعضای هیات عامل بیمه مرکزی و مدیران ارشد بیمه حافظ از تمبر شخصی و پروانه فعالیت این شرکت در سرزمین اصلی رونمایی شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی بیمه مرکزی، دکتر علی استاد هاشمی در این آیین ضمن بیان وضعیت بیمه حافظ در دوره های مختلف فعالیت در مناطق آزاد گفت: با پشتوانه مباحث کارشناسی و جلسات متعدد و نظارت مستمر، بیمه حافظ به چرخه فعالیت اصولی برگردانده شد.

رییس کل بیمه مرکزی در همین راستا اظهار داشت: برای ورود شرکت های بیمه مناطق آزاد به سرزمین اصلی تبعیض و محدودیتی وجود ندارد و شرکت های مشابه در صورت تمایل می توانند با تطبیق خود با آیین نامه های سرزمین اصلی مانند آیین نامه شماره ۱۰۰، رعایت افزایش سرمایه و تبدیل به سهامی عام درخواست خود را به بیمه مرکزی ارائه دهند.

وی با بیان این مطلب که تمامی درخواست ها در نهادناظر بررسی خواهد شد به نیاز مناطق آزاد به محصولات نوین اشاره کرد و افزود: انتظار می رود که بیمه حافظ با توجه به تجربه حرفه ای خود در مناطق آزاد به بازارهای جدید و ظرفیت سازی های تازه در این مناطق توجه ویژه داشته باشد.

 دکتر استادهاشمی با اشاره به اینکه برنامه افزایش سرمایه شرکت های بیمه ای یکی از برنامه های جدی صنعت بیمه به شمار می رود، خاطرنشان کرد: انتظار می رود که پیشنهاد ارائه شده از سوی بیمه مرکزی در این خصوص که در هیات دولت مطرح است به زودی مصوب و اجرایی شود.

استادهاشمی با اشاره به اینکه بحث اخذ ودایع از شرکت های بیمه یکی دیگر از موارد در دست اقدام از سوی بیمه مرکزی است، گفت: اخذ ودایع کمک می کند که در شرایط بحرانی شرکت های بیمه، از ظرفیت آنها استفاده کنیم.

رئیس شورای عالی بیمه در همین راستا تصریح کرد:با توجه به اینکه آئین نامه توانگری نیز در حال تغییر است و احتمال دارد موضوع ودایع برای شرکت هایی که از توانگری مناسبی برخوردار هستند دارای ضوابط متفاوتی باشد.وی خاطرنشان کرد: هر اندازه که اطمینان مردم نسبت به صنعت بیمه ارتقا یابد ضریب نفوذ صنعت بیمه نیز افزایش خواهد یافت.

در ادامه رئیس کل بیمه مرکزی استفاده از فناوری های جدید در شرکت‌ها و رقابت آنها در این حوزه را آینده حتمی صنعت بیمه توصیف کرد و از هیات مدیره و مدیران شرکت بیمه حافظ خواست تا در این حوزه فعالیت و برنامه خود را با جدیت دنبال کنند.بر اساس این گزارش دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران نیز با اشاره به عبور بیمه حافظ از دوران فراز و نشیب گفت: خوشبختانه بیمه حافظ توانست با پشت سر گذاشتن مشکلات عدیده ای به سرزمین اصلی ملحق شود و امیدوارم برنامه کسب و کار جدید خود را بر مبنای تحول دیجیتال پایه گذاری کند و خدمات بیمه ای جدیدی را ارائه نماید.

جلال سلطانی در پایان ضمن قدردانی از حمایت های رییس کل و اعضای هیات عامل بیمه مرکزی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت بهبود فضای کسب و کار گفت: امیدوارم بیمه حافظ در سرزمین اصلی بتواند شایستگی های خود را به نمایش بگذارد و طبق برنامه پنج سال دوم  و با هدف جذب سرمایه گذاری خارجی بیمه حافظ به یک شرکت بین المللی تبدیل شود.

گفتنی است در پایان این نشست از تمبر شخصی و پروانه فعالیت بیمه حافظ در سرزمین اصلی رونمایی شد.


Fatal error: Cannot redeclare my_post_gallery() (previously declared in /home/h194389/public_html/wp-content/themes/Mellat_News/single.php:61) in /home/h194389/public_html/wp-content/themes/Mellat_News/single.php on line 61