• امروز : یکشنبه - ۴ آذر - ۱۴۰۳
4

روزنامه رازی در بهبود ارتباط شرکت با مشتریان و سرمایه انسانی نقش اثرگذاری داشته است

  • کد خبر : 43364
  • 24 فروردین 1401 - 15:24
روزنامه رازی در بهبود ارتباط شرکت با مشتریان و سرمایه انسانی نقش اثرگذاری داشته است

دکتر علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی در نخستین سالگرد چاپ شماره روزنامه رازی، اطلاع رسانی دقیق به‌موقع و اثر گذار را یکی از مولفه‌های اصلی بهبود ارتباط بین مشتریان و شرکت‌ها دانست.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، در روزجاری چهارشنبه ۲۴ فروردین‌ماه ، روزنامه رازی یکسالگی خود را پشت سر گذاشت، در همین رابطه دکتر علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی یادداشتی را به شرح زیر نگارش کرده است:
به نام خدا
یکی از مولفه‌های اصلی در بهبود ارتباط بین مشتریان و شرکت‌ها ، اطلاع رسانی دقیق، به موقع و اثرگذار است و یکی از اصلی‌ترین مشتریان بیمه رازی ، سرمایه انسانی آن است.
روزنامه رازی توانسته در بهبود ارتباط شرکت با مشتریان و سرمایه انسانی نقش اثرگذاری داشته باشد و لذا از مدیر و همکاران محترم روابط عمومی بیمه رازی قدردانی می‌نمایم.
بر اساس این گزارش، شماره نخست روزنامه رازی در تاریخ ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ با هدف ارتقاء سطح آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به چاپ رسید و امروز بعد از گذشت ۳۶۵ روز و چاپ ۱۲۸ شماره از این روزنامه به یک سالگی روزنامه رازی رسیدیم.
روزنامه رازی در یک سال گذشته فعالیت‌های مجموعه را معرفی و به چاپ رسانده و این در حالی است که در این مدت نگاه ویژه‌ای به شعب به ویژه شعب شهرستان داشته و عاملی بوده تا شعب بیش از گذشته به فضای اطلاع رسانی و تعامل با مخاطب بپردازند.
در تاریخ ۲۲ دی‌ماه سال گذشته صدمین شماره از این روزنامه به چاپ رسید.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=43364

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.