• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

کارخانه احیاء استیل فولاد بافت شهرستان را از بن‌بست اشتغال خارج کرد بیمه تعاون مبنای تحول در صنعت بیمه رسالت اصلی بانک توسعه صادرات تسهیل‌گری در واردات و صادرات است تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون علیرضا مولایی عضو هیئت مدیره شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون شد اهتمام بانک دی به پرداخت تسهیلات خرد و ارتقای کیفیت خدمات به جامعه ایثارگری بلوبانک سامان از سرویس جدیدی در نسخه سوم اپلیکیشن خود رونمایی کرد / پرداخت خلافی در کمتر از ۵ دقیقه؛ آنی، به آسانی مدیرعامل بانک ملی ایران با آیات عظام و مراجع تقلید دیدار و گفت و گو کرد آغاز رسمی بهره‌برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی ایران‌ خودرو دیزل در شهر کرج بیمه سامان برای معرفی محصولات خود به نمایشگاه بین المللی ایران بیوتی رفت تاکید مدیرعامل بانک ملی ایران بر تربیت نیروی جوان و متخصص، انتصابات شفاف و کارآمد و معیشت کارکنان در سال جاری

5

رنجبری: وضعیت نفت مسجدسلیمان با اشکش بهتر شده است

  • کد خبر : 61192
  • 07 دی 1401 - 7:25
رنجبری: وضعیت نفت مسجدسلیمان با اشکش بهتر شده است

ایسنا/خوزستان بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: اوضاع تمرینات تیم با آمدن آقای اشکش خیلی بهتر شده است و امیدوارم مسئولان از ما حمایت کنند تا بهتر نتیجه بگیریم. 

پیمان رنجبری امروز ششم دی‌ماه در حاشیه تمرین تیمش اظهار کرد: در ابتدا باید از آقای مهاجری که برای این تیم واقعاً زحمت کشید تشکر کنم. خدا را شکر اوضاع تمرینات تیم با آمدن آقای اشکش خیلی بهتر شده است و انرژی مضاعفی به تیم وارد شده است. خدا را شکر روز به روز نیز بهتر می‌شویم و امیدوارم از بازی با آلومینیوم استارت بردهایمان زده شود و روند رو به رشدمان ادامه پیدا کند.

به گزارش ایسنا، وی درباره علت نتایج ضعیف این تیم گفت: علت زیاد است و خیلی موارد را می‌توان مطرح کرد اما صحبت نکنیم بهتر است. ما از نظر بازیکن در مضیقه هستیم و اگر تمرین ما را ببینید خیلی کم تعداد هستیم. باید بتوانیم از دو بازی پیش رو نتیجه بگیریم و به نیم‌فصل دوم امیدوار باشیم تا با تقویت تیم و با شرایط بهتر در نیم‌فصل دوم فوق‌العاده ظاهرشویم.

رنجبر در واکنش به این سؤال که گویا بازیکنان نفت مسجدسلیمان دریافتی کمتر نسبت به سایر بازیکنان لیگ برتری داشته‌اند گفت: شرایط برای نفت مسجدسلیمان همیشه به همین صورت بوده است و ما این را می‌دانستیم اما امیدوارم مسئولان از ما حمایت کنند تا بهتر نتیجه بگیریم. 

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=61192

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.