• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

رمز موفقیت “ما”، وفاداری مشتریان است

  • کد خبر : 16930
  • 24 خرداد 1400 - 15:56
رمز موفقیت “ما”، وفاداری مشتریان است

از نمایندگان برگزیده جشنواره زمستانه بیمه “ما” طی مراسمی قدردانی شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه “ما” ، از نمایندگان برتر جشنواره زمستانه بیمه “ما” با حضور مدیرعامل، اعضا هیات مدیره، معاونین، تعدادی از مدیران ستادی و نمایندگان شورای منتخبین به صورت حضوری و نمایندگان شبکه فروش و پرسنل شرکت به صورت برخط تقدیر شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم که به علت شیوع ویروس کرونا به صورت برخط و با حضور تعداد کمی از مدیران ارشد شرکت برگزار شد حجت بهاری فر مدیرعامل و عضو هیات مدیره با بیان این نکته که محوریت توسعه در بیمه “ما” شبکه فروش است گفت: با مدیریت مناسب ریسک در بازار رقابتی ، نمایندگان را محور قرار داده و پرتفوی محوری را حذف کردیم که منجر به عملکرد قابل قبول در صنعت بیمه شد . گفتنی است این موفقیت را مدیون نمایندگان، بیمه گذاران وفادار، کارکنان بادانش و حمایت سهامداران هستیم.

بهاری فر این مراسم را بهانه ای برای تشکر از عملکرد شبکه فروش دانست و گفت: نقش نمایندگان در برگزاری مجمع در ۸ خرداد و تحقق سود خالص ۱۲۸۳ ریالی به ازای هر سهم و رشد هفت برابری نسبت به سال گذشته و اذعان نهاد های ناظر  به این امر که پرتفوی بیمه “ما” با رعایت کامل کلیه قوانین کسب شده است، غیرقابل انکار است.

وی خاطرنشان کرد: با آگاهی از دغدغه های شبکه فروش از طریق نمایندگان منتخب، تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا با روان سازی فرآیندها، افزایش سرعت عمل و تفویض اختیار به شبکه فروش، همچون سال های گذشته در پاسخگویی سریع به مشتریان موفق عمل کرده تا ضمن تعامل سازنده و ارتباط پایدار با آنها، مشتریان دائمی کسب و منافع کلیه ذینفعان را تامین کنیم زیرا معتقدیم، رمز موفقیت بیمه “ما”، وفاداری مشتریان است.

بهاری فر یکی از شاخصه های رقابت در سال های آینده را میزان فروش بیمه در حوزه الکترونیکی دانست و گفت: با فراهم کردن زیرساخت های الکترونیکی و ارائه خدمات آنلاین، با تحولات دیجیتال محیط پیرامون همگام شده و موفقیت های خود را تداوم میبخشیم.

 عضو هیات مدیره بیمه “ما” در ادامه دستیابی به چشم انداز تبیین شده؛ تبدیل شدن به مطمئن ترین و سریع ترین شرکت در صنعت بیمه ایران و کسب وجاهت بین المللی در صنعت بیمه دنیا را مهم ترین هدف بیمه “ما” از تدوین سند استراتژیک پنج ساله  ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۴ دانست.

پس از سخنان بهاری فر،  نماینده منتخب شورای نمایندگان نقطه نظرات، مشکلات و پیشنهادهای نمایندگان را پیرامون مسائل شبکه فروش بیان کرد.

در پایان این مراسم با انجام قرعه کشی از نمایندگان سطوح طلایی، نقره ای و برنزی به شرح ذیل تقدیر و تشکر شد.

 نفر اول طلایی: مهشاد مرادی کد نمایندگی ۲۷۷۹

نفر دوم طلایی: سعید گنجعلی کد نمایندگی ۲۰۴۰

نفر سوم طلایی: جواد راستگو کد نمایندگی ۲۵۲۷

نفر اول نقره ای: پریوش صلاحی کد نمایندگی ۲۹۴۰

نفر دوم نقره ای: بهنام ایمری کد نمایندگی ۱۵۱۲

نفر سوم نقره ای: مهسا باحجاب کد نمایندگی ۲۷۴۵

نفر اول برنزی: عاطفه زیدآبادی نژاد کد نمایندگی ۲۶۶۶

نفر دوم برنزی: ساحل صوفی نیارکی کد نمایندگی ۲۶۹۷

نفر سوم برنزی: سیده سحر ریاضی کد نمایندگی ۲۱۹۳

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=16930

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.