• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

رفع موانع تولید خواسته اصلی صنعت است

  • کد خبر : 18466
  • 16 تیر 1400 - 15:34
رفع موانع تولید خواسته اصلی صنعت است

عطاءالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان در حاشیه همایش حاتم در مصاحبه با خبرنگار صدا و‌سیما خواستار حمایت دولت از صنعت و رفع موانع تولید شد. معروفخانی ضمن ابراز تاسف از قطعی های برق در روزهای اخیر مهمترین مانع تولید را کمبود انرژی دانست و گفت: در فصول گرم با کمبود برق و در فصول سرد با کمبود گاز مواجه هستیم.

مدیرعامل فولاد هرمزگان در حاشیه همایش حاتمرفع موانع تولید خواسته اصلی صنعت استعطاءالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان در حاشیه همایش حاتم در مصاحبه با خبرنگار صدا و‌سیما خواستار حمایت دولت از صنعت و رفع موانع تولید شد. معروفخانی ضمن ابراز تاسف از قطعی های برق در روزهای اخیر مهمترین مانع تولید را کمبود انرژی دانست و گفت: در فصول گرم با کمبود برق و در فصول سرد با کمبود گاز مواجه هستیم.
وی به دستور مقام معظم رهبری بر حمایت از تولید ملی اشاره کرد و گفت : معظم له فرمودند ((اقتدار و آبروی کشور در «خودکفایی» است و باید نیازهای مهم کشور را خودمان تولید و تأمین کنیم.)) در حالیکه این کمبود انرژی مانعی بر سر راه تامین نیازهای مهن کشور است.
معروفخانی با بیان اینکه راه حل تامین کمبود انرژی پاک کردن صورت مساله و قطع برق و گاز صنایع نیست تاکید کرد: این اخلال در تامین انرژی، کاهش تولید در یک زنجیره را در پی دارد وی در ادامه تاکید کرد: ضرر و زیان کاهش تولید در صنایع مادری چون فولاد دامن بسیاری از صنایع پایین دستی را خواهد گرفت و مشکلات جدیدی را برای کشور ایجاد خواهد کرد.
مدیرعامل فولاد هرمزگان ابراز امیدواری کرد در آینده با برنامه ریزی و اقدامات صحیح این مانع اصلی تولید از سر راه صنایع برداشته شود.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=18466

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.