• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

رفع مشکل همراه بانک مسکن در ios

  • کد خبر : 6646
  • 17 دی 1399 - 15:08
رفع مشکل همراه بانک مسکن در ios

نسل جدید همراه بانک مسکن مزایای منحصربه فردی را در اختیار متقاضیان قرار می دهد. در نسخه جدید همراه بانک تحت وب، مشتریان بانک مسکن بدون نیاز به نصب اپلیکیشن خاص روی تلفن همراه می توانند از خدمات آن بهره مند شوند. مهم ترین مزیت نسخه جدید رفع مشکلات آنها برای گوشی های آیفون(سیستم عامل ios) است.

 به گزارش رویداد خبربه نقل از بانک مسکن-هیبنا، خدمات و سرویس های غیر حضوری بانک مسکن با راه اندازی نسخه جدید همراه بانک تحت وب، به شکل قابل توجهی ارتقا پیدا کرد.

نکته مهم در مسیر ارتقای این خدمت آن است که معاونت امور و فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن در مسیر توسعه همراه بانک جدید این بانک در بستر سوم یعنی تحت وب، علاوه بر ایجاد امکانات جدید برای مشتریان نیازمند استفاده از سرویس های غیرحضوری، مشکلات گذشته نسخه قبلی همراه بانک را نیز رفع کرده است. به این ترتیب مشتریان بانک مسکن می توانند بدون نصب اپلیکیشن خاص روی تلفن همراه خود، از مجموعه خدمات منحصربه فرد این نسخه جدید بهره مند شوند. به ویژه آنکه برخی از اپلیکیشن های قبلی در برخی سیستم های عامل به ویژه ios مشکلات زیادی را در نصب برای کاربر ایجاد می کردند و در نسخه جدید چنین مشکلات پیش روی آنها قرار ندارد.
در نسخه جدید برخلاف روش گذشته، مشتریان به سادگی با ورود به یک وب سایت، تمامی سرویس های نرم افزاری را بدون نیاز به دانلود فایل های لازم برای اجرا یا نصب، دریافت می کنند.
نسخه همراه بانک تحت وب در آدرس https://pwa.bank-maskan.ir در دسترس مشتریان قرار گرفته و مشتریان بانک با مراجعه به این آدرس می توانندعلاوه بر بهره‌برداری از امکانات جدید تلفن های‌همراه شامل احراز هویت بیومتریک (اثر انگشت) چندین خدمت ویژه و جدید را نیز دریافت کنند.
این خدمات جدید در نسخه جدید همراه بانک مسکن شامل ارائه سرویس های عمومی در بخش پیشخوان، مکان یابی شعب و دستگاه های خودپرداز، پروفایل مشتریان حقیقی و حقوقی، امکان امضای تراکنش های حقوقی در کارپوشه، امکان اسکن انواع کارت های بانکی و صندوق پیام جهت ارسال و دریافت پیام کاربر با مرکز می شود.

مهم ترین مزایا و تفاوت های نسخه جدید همراه بانک نسبت به گذشته

اولین و در عین حال مهم ترین مزیت نسخه جدید همراه بانک تحت وب، قابلیت به کارگیری در هر پلتفرم و سیستم عامل است. با توجه به زیرساختی که وب اپلیکیشن های پیشرو بر روی آن ها پیاده سازی می شوند یعنی فضای وب و اینترنت و زبان های برنامه نویسی استاندارد این پلتفرم، مرورگرها(تلفن همراه / تبلت) در هر سیستم عاملی می توانند وب اپلیکیشن های پیشرو را اجرا کنند.
درعین حال فضای ایمن و سرعت بالا در اجرا نیز از جمله ویژگی های منحصربه فرد این نسخه همراه بانک است.
یکی از پارامترهای مهم وب اپلیکیشن های پیشرو امنیت بالا و داشتن مجوز SSL است. این سامانه با گذراندن تست های امنیتی و استانداردهای روز دنیا بستری امن برای تراکنش های مشتریان فراهم می آورد.
همچنین مطابق با پیش بینی های انجام شده،
عدم نیاز به منابع نرم افزاری و سخت افزاری کامپیوتر یا موبایل کاربر و پیاده سازی PWAبر روی سرورهای مرکزی موجب شده سرعت اجرای اولیه و عملی سازی دستورات کاربر در کمترین زمان اجرا شود و همین موضوع سرعت انجام عملیات بانکی غیرحضوری به صورت قابل توجه افزایش داده که می تواند موجبات رضایت خاطر مشتریان را فراهم کند.
علاوه بر این، بستر لازم برای استفاده از این نسخه به گونه ای طراحی شده که به دانلود و نصب نیاز نیست و در نتیجه، سرعت دسترسی به PWA از سایر اپلیکیشن ها بیشتر است. همچنین به روز آوری نسخه وب اپلیکیشن پیشرو در لحظه برای تمامی کاربران اعمال می شود و مشتری ملزم به دانلود نسخه جدید نیست. رابط کاربری استاندارد مزیت دیگر این نسخه جدید همراه بانک محسوب می شود.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=6646

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.