• امروز : چهارشنبه - ۲۳ آبان - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

«پاسارگاد» تحصیلکرده‌ترین شرکت بیمه است یزدان‌دوست: خدمت رسانی بیمه‌ای منظم و مستمر به بازنشستگان یکی از اهداف مورد تاکید است استقبال گسترده از یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی (اینوکس) در کیش سلامت کارکنان و تمرین کار تیمی از اهداف جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان بیمه ایران است ‎توسعه تعاملات بانک مسکن و ستاد دیه کشور/ هم افزایی دو نهاد خدمتگزار را به فال نیک می‌گیریم ​هم‌آوایی هنر و بانکداری در نمایشگاه پوستر سپهر با حضور بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران شعبه تهرانسر بانک افتتاح شد انجام بزرگ‌ترین معامله خروج از بنگاه‌داری از سوی بانک پارسیان / آیین مبادله قرارداد فروش سهام شرکت صنایع معدنی کانی‌سازان کیمیا برگزار شد امیدبوم در نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۴؛ ارائه نوآوری‌ها در حوزه خدمات مالی مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برگزار شد تسهیلات قرض‌الحسنه به توسعه مشاغل خرد می‌انجامد

2

رضایت بیمه‌گزاران با پاسخگویی سریع و شفاف محقق می‌شود

  • کد خبر : 96896
  • 20 آبان 1403 - 16:30
رضایت بیمه‌گزاران با پاسخگویی سریع و شفاف محقق می‌شود

مفید امینی مدیرعامل و سعید صحت رئیس هیات‌مدیره بیمه معلم روز گذشته در مجتمع تخصصی ویژه فرهنگیان حضور پیدا کردند تا از نزدیک شاهد نحوه پاسخگویی مرکز تماس به بیمه‌گزاران باشند.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بیمه معلم، امینی طی این بازدید ضمن قدردانی از مدیران و کارشناسان این مرکز برای پاسخگویی سریع و جامع به بیمه‌گزاران و مشتریان تصریح کرد: در سیاست‌ها و راهبردهای استراتژیک بیمه معلم به همان اندازه که بر جذب بیمه‌گزاران جدید تاکید می‌شود، به اهمیت حفظ و نگهداشت مشتریان فعلی نیز اهمیت داده می‌شود. بنابراین هر اندازه که بتوانیم در پاسخگویی روشن و سریع به بیمه‌گزاران کوشا باشیم، گام موثرتری در مسیر افزایش رضایت بیمه‌گزاران برداشته‌ایم.

او در ادامه افزود: به عقیده بنده، مرکز تماس قلب سازمان است؛ به ویژه در صنعت بیمه که بیمه‌گزاران ممکن است با انبوهی از ابهامات و پرسش‌ها مواجه باشند و برای بهره‌مندی از خدمات بیمه‌ای نیازمند دریافت راهنمایی و مشاوره هستند. در این شرایط وجود مرکز تماسی که با کمک نرم‌افزار و تکنولوژی‌های روز و پیشرفته بتواند فوری و دقیق پاسخگوی این پرسش‌ها باشد، حیاتی است.

امینی در جمع کارشناسان مرکز تماس بیمه معلم صبوری و تخصص را به عنوان دو خصیصه مهم و ضروری کارکنان مرکز تماس دانست و گفت: از آنجایی که معمولا بیمه‌گزاران در شرایط وقوع حادثه و خسارت به سمت یاری گرفتن از بیمه می‌آیند، ممکن است چندان تسلطی بر نحوه گفتار و رفتار خود نداشته باشند. کارکنان مرکز تماس با علم به شرایط بغرنج بیمه‌گزاران سعی می‌کنند با حفظ آرامش و سعه صدر مشکلات بیمه‌گزاران را به سمع واحدهای مختلف برسانند و گره‌گشای مسائل باشند.

مدیرعامل بیمه معلم با اشاره به شرایط کاری متفاوت آن‌ها تصریح کرد: از سوی دیگر، به خوبی آگاه هستیم که پرسنل مرکز تماس با فشار کاری و تنش‌های متعددی روبه‌رو هستند. بنابراین ضروری است که تلاش شود از فرسودگی ذهنی شما عزیزان جلوگیری شود و با اجرای سیاست‌های تشویقی موثر یا به طور مثال زیباسازی محیط کاری شرایط را برای پرسنل تلطیف کنیم.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=96896

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.