• امروز : شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

چالش‏‏‌ها و راهکارها در راستای شعار سال ۱۴۰۴؛ «سرمایه‏‏‌گذاری برای تولید» موفقیت‌های بانک صادرات ایران در مسیر بازگشت به جایگاه شایسته خود سرعت گرفته است پست بانک ایران سهمیه تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه، خرید و ساخت مسکن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۴ را به شعب بانک در سراسر کشور ابلاغ کرد قدردانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از بانک مسکن/ نقش کلیدی در پیشبرد نهضت ملی مسکن با آسیب‌شناسی و تزریق نقدینگی محدود، مشکلات صنایع قابل‌حل است سفر مدیرعامل بانک ملی ایران به ارومیه، گامی برای تقویت تولید و اقتصاد منطقه‌ای نشست سرپرست بیمه آسیا و شبکه فروش لزوم ارتقای سطح خدمت‌رسانی با بهره‌گیری حداکثری از بسترهای هوشمند رشد ۵۱ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه سرمد در سال ۱۴۰۳ بیمه مرکزی در جمع دستگاه‌های دارای عملکرد مطلوب بهره‌وری قرار گرفت رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا از شرکت خودرو سازی آرتابان دیزل بازدید کرد

6

رشد ۶۸ درصدی تراکنش‌های بانکی، رکورد بی سابقه بانک ایران زمین در حوزه بانکداری دیجیتال

  • کد خبر : 70111
  • 02 خرداد 1402 - 13:39
رشد ۶۸ درصدی تراکنش‌های بانکی، رکورد بی سابقه بانک ایران زمین در حوزه بانکداری دیجیتال

آخرین آمارهای استخراج شده از فعالیت های بانک ایران زمین نشان می دهد که این بانک در حوزه بانکداری دیجیتال با رشد چشمگیری مواجه بوده است.

بدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین دلیل این پیشرفت را روند توسعه زیرساخت های بانکداری دیجیتال در این بانک بیان کرد و گفت: در سال های اخیر با تلاش شبانه روزی متخصصان و همکاران من در بانک، توانستیم با ارائه خدمات ویژه و خاص در حوزه بانکداری دیجیتال، دنیای جدیدی از سرویس های بانکی را در اختیار مشتریان قرار دهیم.پورسعید از رشد چشمگیر تراکنش های بانکی این بانک خبر داد و افزود: در ادامه تحقق چشم انداز بانک ایران زمین که همان رسیدن به بانک تمام دیجیتال است، بانک ایران زمین توانست در سال ۱۴۰۱ با رشد ۶۸ درصدی تراکنش های بانکداری دیجیتال خود، رکوردی بی سابقه در این حوزه به ثبت برساند.مدیرعامل بانک ایران زمین، بانکداری دیجیتال را به عنوان یکی از زیرساخت‌های اصلی در بانک دانست و خاطرنشان کرد: ما با ایجاد اکوسیستم متفاوت برای هر مشتری، محیط و فضایی امن همچون یک خانه با تمام لوازم برای یک زندگی مرفه را در اختیار کاربر قرار داده ایم تا بتواند هر سرویسی که نیاز دارد را دریافت نماید.پورسعید همچنین از افزایش کاربران بانکداری دیجیتال در بانک خبر داد و گفت: ما در بانک ایران زمین در سال ۱۴۰۱ شاهد افزایش ۳۶ درصدی میزان کاربران بانکداری دیجیتال بوده ایم که قطعاً در رشد استفاده از سرویس های بانکداری دیجیتال تاثیرگذار بوده است.پورسعید حمایت مشتریان و تلاش همکاران را دو بازوی موفقیت بانک ایران زمین بیان کرد و افزود: آمارها نشان می دهد که حوزه بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین در سال‌های اخیر با اقبال قابل توجهی از سوی کاربران شبکه بانکی کشور همراه بوده است و این موضوع جز افزایش کیفیت خدمات ارائه شده و ایجاد تجربه متفاوت برای مشتری علت دیگری ندارد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=70111

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.