• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
0

رشد ۵۹ درصدی تولیدات ایران خودرو از ابتدای سال/مردم می‌توانند برای تحویل خودرو‌ی خود به کارخانه مراجعه کنند

  • کد خبر : 3818
  • 17 آذر 1399 - 12:51
رشد ۵۹ درصدی تولیدات ایران خودرو از ابتدای سال/مردم می‌توانند برای تحویل خودرو‌ی خود به کارخانه مراجعه کنند

مقیمی گفت:تولید محصولات ایران خودرو از ابتدای سال تا آذر ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۹ درصد رشد داشته است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، امروز برنامه‌ی همکاری بیمه ایران و شرکت ایساکو جهت بهره‌برداری و پیاده‌سازی پلتفرم جامع مکان‌محور در حوزه ارائه خدمات‌رسانی سیار به مشتریان و زیان‌دیدگان حوادث رانندگی در سراسر کشور برگزار شد.

فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو در این مراسم اظهار کرد: در بحث تولید خودرو از ابتدای سال تا آذرماه نسبت به دوره مشابه سال گذشته شاهد رشد ۵۹ درصدی بودیم. همچنین از ابتدای آذر ماه تا کنون ۳۰ درصد تولید روزانه خودرو‌های ایران خودرو رشد کرده است.

وی ادامه داد: موضوعی که قابل توجه مردم است، تعهدات معوق است که سال گذشته حدود ۲۰۰ هزار دستگاه معوق با اقدامات صورت گرفته کاهش پیدا کرده و این تعهدات معوق به ۱۸ هزار دستگاه رسید.

این مقام مسئول گفت: برای رساندن خودرو به مردم چند راه وجود دارد. روز گذشته حدود ۲۰۰ دستگاه از طریق جاده و ۴۰۰ دستگاه از طریق ریل به دست افراد برسد. افرادی که قصد دریافت خودروی خود درب کارخانه دارند، می‌توانند با مراجعه به کارخانه هر روز از هفته (حتی روز‌های تعطیل) خودروی خود را تحویل بگیرند.

مقیمی در پایان اظهار کرد: یکی از وجوه مشترک بین بیمه ایران و ایران خودرو این است که مشتریان هر دو “مردم” هستند. مشتری می‌تواند خودش انتخاب کند که خواستار خدمات در چه حوزه‌ای است و خودش تصمیم بگیرد که خودرو به چه محلی اعزام شود.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=3818

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.