• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

رشد ۲٫۵ برابری سرمایه‌گذاری‌های بیمه دانا در سال ۹۹

  • کد خبر : 15823
  • 08 خرداد 1400 - 14:54
رشد ۲٫۵ برابری سرمایه‌گذاری‌های بیمه دانا در سال ۹۹

رئیس هیئت مدیره بیمه دانا، از رشد ۲/۵ برابری سرمایه‌گذاری های این شرکت در سال گذشته خبر داد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، عبدالحسین پهلوان در نشست هم اندیشی مدیران این شرکت اظهار داشت: در پایان سال ۹۸ جمع سرمایه‌گذاری بیمه دانا حدود ۶۷۲ میلیارد تومان بود که این رقم در پایان سال گذشته به ۱۵۴۳ میلیارد تومان افزایش یافت که نشانگر رشد ۲/۵ برابری آن است.

وی در عین حال افزود که ذخایر این شرکت نیز از ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان به ۶ هزار میلیارد تومان افزایش یافته که حاکی از ثبات و توانمندی مالی بیمه دانا است.

رئیس هیئت مدیره بیمه دانا، گام برداشتن در جهت سیاست سود محوری را از برنامه‌های اصلی این شرکت بر شمرد و با ذکر این نکته که سود شرکت از ۴۰ میلیارد تومان به ۱۰۰ میلیارد تومان در پایان سال گذشته بالغ شده است، یادآور شد: سال گذشته، سال مثبت و خوبی برای بیمه دانا بود، به طوری که توانست پرتفویی نزدیک به ۷ هزار میلیارد تومان به ثبت برساند.

پهلوان، روند پرداخت خسارات به بیمه‌گذاران را مورد اشاره قرار داد و افزود: خوشبختانه با تسریع در پرداخت خسارات، رضایت اکثر بیمه‌گذاران، زیان دیدگان و مشتریان حاصل شده که جا دارد از زحمات تمامی همکاران در حوزه‌های مختلف تقدیر و تشکر شود.

وی، سیاست شرکت را حرکت به سمت جذب بیمه‌های زندگی دانست و با تاکید بر ضرورت افزایش نظارت‌ها بر روند پرداخت خسارت، خواستار دقت بیشتر شعب در جلوگیری از پرداخت خسارات غیر واقعی شد.

رئیس هیئت مدیره بیمه دانا در پایان، از تلاش‌های تمامی همکاران ستاد و صف، و نمایندگان فروش شرکت تشکر و قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=15823

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.