• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

رشد ۱۲۱ درصدی تولید در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

  • کد خبر : 16062
  • 10 خرداد 1400 - 22:31
رشد ۱۲۱ درصدی تولید در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در دوماهه ابتدای سال ۱۴۰۰ رشد ۱۲۱ درصدی تولید را نسبت به مدت مشابه سال گذشته ثبت کرد و رکورد جدیدی در کارنامه خود به جای گذاشت.

به گزارش رویداد خبر به نقل از  روابط عمومی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، مدیرعامل این شرکت ضمن اعلام این خبر خاطرنشان کرد: میزان تولید شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در فروردین و اردیبهشت سال ۱۳۹۹ در حدود ۲۱ هزار و ۸۳۰ تن محقق شده بود که با همت همکاران تلاشگر این شرکت، تولید در فروردین و اردیبهشت‌ماه سال جاری به ۴۸ هزار و ۳۱۸ تن ارتقا یافت و رشد ۱۲۱ درصدی تولید را به ثبت رساند.

وحید میرزایی افزود: شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با ظرفیت نامی ۴۰۰ هزار تن انواع ورق‌های خودرویی در سال، با برخورداری از تکنولوژی روز دنیا، بالاترین ظرفیت تولید این محصول در کشور را داراست؛ بنابراین این حجم از رشد تولید نشانگر عزم و اراده جدی کارکنان این مجموعه در راستای دست‌یابی هرچه سریع‌تر به ظرفیت نامی شرکت است.

وی در ادامه مهم‌ترین عوامل دست یافتن به موفقیت‌ها و رکوردهای اخیر این مجموعه در زمینه افزایش میزان تولید محصولات کیفی را راهبرد توسعه، رشد و استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود در این شرکت در راستای مبدل شدن به سازمانی سرآمد، بیان داشت و افزود: دغدغه مهم و تمرکز اصلی این مجموعه رسیدن هرچه سریع‌تر به ظرفیت نامی، با رعایت تمامی اصول، الزامات و استانداردهای ملی و بین‌المللی است.

 مدیرعامل شرکت ورق خودرو در پایان از تلاش صادقانه و مجدانه پرسنل این شرکت قدردانی و اظهار امیدواری کرد با وجود فضای همدلی و همکاری صمیمانه موجود، شاهد تکرار موفقیت‌های این شرکت و درخشش در عرصه صنعت فولاد کشور باشیم.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=16062

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.