• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

ردمی اسمارت تی‌وی ایکس ۲۰۲۲ به صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد شد

  • کد خبر : 27279
  • 26 مهر 1400 - 11:56
ردمی اسمارت تی‌وی ایکس ۲۰۲۲ به صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد شد

شیائومی چندی پیش اعلام کرد که در تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر ۱۴۰۰) از مدل‌های جدید تلویزیون‌های هوشمندش با نام تجاری ردمی در چین رونمایی خواهد کرد که با نام ردمی اسمارت تی‌وی ایکس ۲۰۲۲ شناخته خواهد شد.

به گزارش گیزموچاینا، این شرکت تیزر تبلیغاتی این سری جدید تلویزیون هوشمند را منتشر کرده است که نشان می‌دهد از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد. به‌ گفته‌ی شیائومی، هدف این شرکت «ایجاد نسل جدیدی از استانداردهای پرچم‌دار برای جوانان» است.

هنوز اطلاعات زیادی از سری آینده تلویزیون شیائومی در دسترس نیست؛ اما انتظار می‌رود این شرکت مانند نسل قبل به هنگام عرضه، سه مدل ۵۰ اینچ، ۵۵ اینچ و ۶۵ اینچ را روانه‌ی بازار کند.

انتظار می‌رود این سری تلویزیون‌‌ هوشمند شیائومی مجهز به صفحه‌نمایش ۴K با استاندارد +HDR10 باشد و مانند مدل‌ قبل، یعنی ردمی اسمارت تی‌وی ایکس ۲۰۲۰ از ویژگی‌هایی مانند DTS Virtual X ،Dolby Audio ،Dolby Vision و MEMC بهره ببرد. طبق گزارش‌ منتشرشده، مدل سال گذشته با ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه شد و انتظار می‌رود مدل‌های جدید همین ویژگی را حفظ کنند.دمی اسمارت تی‌وی ایکس ۲۰۲۰ در سال گذشته با قیمت پایه‌ی حدود ۲۸۰ دلار برای مدل ۵۰ اینچی عرضه شد و انتظار می‌رود قیمت پایه‌ی مدل ۵۰ اینچی نسل جدید نیز زیر ۳۰۰ دلار باشد. برای کسب اطلاع دقیق از ویژگی‌ها، انواع مدل‌ها و قیمت تلویزیون هوشمند جدید شیائومی، باید چند روز دیگر منتظر رویداد رسمی معرفی این محصول باشیم.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=27279

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.