• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی تقدیر از نیروهای مسلح کشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویکردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانک است انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و شرکت خدمات توسعه زرآتیه مهر ایرانیان روان سازی فرایندهای بیمه ای و مردمی شدن آن در راس سیاست های نهاد ناظر قرار دارد برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل اعطای تسهیلات مسکن روستایی به ۲۴ هزار و ۹۴۱ واحد مسکونی به مبلغ ۴ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ طرح توسعه پروژه «تبادل الکترونیک نسخ دارویی» بیمه تجارت‌نو عملیاتی شد پیشتازی بانک ملی ایران در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید توسط آینده پویا سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است/ متقاضیان وام بخوانند مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از مرز ۱۷ میلیون نفر عبور کرد شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است

1

ربیعی: فشردگی بازی‌های لیگ به ما ضربه زده است

  • کد خبر : 36239
  • 02 بهمن 1400 - 10:30
ربیعی: فشردگی بازی‌های لیگ به ما ضربه زده است

سرمربی مس رفسنجان گفت: تنها دغدغه ما این است که فاصله بازی‌ها بسیار کم است و این مساله به ما ضربه زده است.

به گزارش ایسنا، محمد ربیعی در نشست خبری دیدار تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: بازی بسیار خوبی خواهد شد و سپاهان نیاز به تعریف ندارد چون نشان داده باشگاه معتبر و خوبی است. نویدکیا از لحاظ شخصیت و فنی از مفاخر اصفهان است و سپاهان سعی می‌کند فوتبال بازی کند. هر دو تیم از هم شناخت دارند و برای بازی فردا امیدوارم بتوانیم شرایط مدنظرمان را ایجاد کنیم.

او ادامه داد: تنها دغدغه ما این است که فاصله بازی‌ها بسیار کم است و اصلا نتوانستیم از لحاظ تاکتیکی کار کنیم چون فقط ریکاوری کردیم. ۱۲۰ دقیقه در جام حذفی بازی کردیم و سه روز بعدش به این بازی رسیدیم. تیم‌ها به دلیل فشردگی بازی‌ها به مشکل خورده‌اند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. تیم ما سختی‌های بیشتری هم به خاطر شرایط مسابقه دارد اما این‌ها دلیل نمی‌شود که تمام توان‌مان را برای بازی نگذاریم و سعی می‌کنیم با انرژی برای بازی ظاهر شویم.

ربیعی اضافه کرد:‌ برای فردا مهدی کیانی و شاهین توکلی را در اختیار نداریم.

دو تیم سپاهان و مس رفسنجان فردا (شنبه) ساعت ۱۵ در قالب هفته شانزدهم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=36239

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.