• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

راه اندازی واحد ارتباط با مشتریان در شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش

  • کد خبر : 16702
  • 21 خرداد 1400 - 10:27
راه اندازی واحد ارتباط با مشتریان در شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش

شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش با هدف کاهش مراجعه حضوری و رفاه مخاطبان و ارائه خدمات متنوع، واحد ارتباط با مشتریان (CRM) را راه اندازی کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سعید نظری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش کاهش مراجعات، اطلاع رسانی مناسب و به موقع، ساده سازی و تسریع در پاسخگویی به مشتریان را از مهمترین رویکردهای این شرکت برای راه اندازی واحد ارتباط با مشتریان عنوان کرد.

 وی دریافت نظرات و پیشنهادات را از دیگر مزایای راه اندازی این سامانه در شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش برشمرد و اظهار داشت: علاقمندان به سرمایه گذاری می توانند برای دریافت تازه ترین اطلاعات  در این خصوص، نام و نام خانوادگی خود را به شماره ۱۰۰۰۰۷۶۴ پیامک کرده تا شماره تماس آنها در سامانه ارتباط با مشتریان ثبت شود.

نظری افزود: در طراحی سازوکار جدید، علاقمندان به شرکت در مزایده های اعلامی می توانند اسناد مربوطه را به صورت غیرحضوری از وبسایت http://idctender.kish.ir خریداری کنند.

گفتنی است مخاطبان برای اطلاع از سایر خدمات و فعالیتهای شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش می توانند به وب سایت IDC.KISH.IR  مراجعه و یا از طریق تماس با شماره ۴۴۴۲۰۹۰۳-۰۷۶ اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=16702

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.