• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

رئیس اداره پشتیبانی و تامین بیمه رازی در جشن ضیافت نور

  • کد خبر : 13595
  • 07 اردیبهشت 1400 - 12:51
رئیس اداره پشتیبانی و تامین بیمه رازی در جشن ضیافت نور

رئیس واحد پشتیبانی و رفاه شرکت بیمه رازی از تلاش مستمر برای رفع و تامین نیازهای نمایندگان و شبکه فروش در اسرع وقت خبر داد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه رازی، محبوبه نوری در شب ششم جشن ضیافت نور این شرکت که به صورت زنده از صفحه اینستاگرام آن پخش شد با اشاره به این که بخش عمده محورهای مورد تاکید مدیرعامل در چرخش استراتژیک بر حوزه نمایندگان و شبکه فروش متمرکز است، اظهار کرد:همه ارکان شرکت درصدد هستند که شرایط را به نفع شبکه فروش تقویت کنند.

وی با تاکید بر اینکه واحد پشتیبانی و رفاه از همه امکانات موجود برای تحقق اهداف استراتژیک شرکت استفاده می کند افزود: ازتامین اوراق بیمه ای که جزو نیازهای اساسی شبکه فروش است تا فضای لازم و مفید برای کار، همگی به طور جدی در دستور کارقرار گرفته و وارد فاز عملیاتی شده است.

نوری اضافه کرد: واحد پشتیبانی و رفاه، نیازهای همه واحدها را دریافت و نسبت به تامین آنها اقدام می کند تا در آینده نزدیک شرکت بیمه رازی به نقطه اوج فعالیتهای خود نائل شود.

گفتنی است در برنامه جشن ضیافت بیمه رازی که به مناسبت هجدهمین سالگرد تاسیس این شرکت و در ماه مبارک رمضان برگزار می شود، طی قرعه کشی بین نمایندگان حائژ شرایط، هر شب یک سکه طلا و یک عدد چوب گلف به یک نماینده هدیه داده میشود که این جایزه در شب اول به آقای مصطفی اقتداری نماینده شعبه بندرعباس ، شب دوم به آقای یدالله مهدی زاده از شعبه ایلام ، شب سوم به خانم اکرم شوقی نماینده زنجان ، شب چهارم به آقای بابک رحیمی شاد نماینده تهران از شعبه کاشانی ، شب پنجم به خانم لیلا موسوی از شعبه همدان و شب ششم به آقای حمید امینی از شعبه کرج تعلق گرفت.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=13595

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.