• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

دیه خبرنگاران و سرباز معلم ها فوری پرداخت می شود

  • کد خبر : 18364
  • 15 تیر 1400 - 14:48
دیه خبرنگاران و سرباز معلم ها فوری پرداخت می شود

رییس کل بیمه مرکزی گفت: دیه خبرنگاران و سرباز معلم ها، در کوتاهترین زمان ممکن پرداخت می‌شود.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از بیمه مرکزی، غلامرضا سلیمانی گفت: امید می‌رود با اصلاح آئین نامه سرمایه گذاری صندوق تأمین خسارت‌های بدنی و همچنین بهره‌گیری از نیروهای کارآمد و توانمندی که دارد بتواند در حوزه سرمایه گذاری بیش از پیش موفق باشد و برای تأمین هزینه‌های خود نیازمند منابع دولتی نباشد، کما اینکه طرح‌های خوبی نیز در حوزه سرمایه گذاری ارائه شده است که پس از اصلاح آئین نامه سرمایه گذاری اجرایی می‌شود.

رئیس کل بیمه مرکزی، صندوق تأمین خسارت‌های بدنی را حامی صنعت بیمه دانست و گفت: خوشبختانه از طریق این صندوق توانسته‌ایم کمک حال زیان دیدگان جراحی ناشی از حوادث رانندگی و ورشکستگی شرکت‌های بیمه باشیم.

وی افزود: یکی دیگر از اقدامات خوب صنعت بیمه با همراهی این صندوق و در راستای حمایت از بیمه گذاران عدم افزایش حق بیمه شخص ثالث به میزان دیه بوده که این مهم سال گذشته تصویب شد.

سلیمانی همچنین ضمن ابراز تأسف از درگذشت دو تن از خبرنگاران و تعدادی از سرباز معلم‌های کشور در تصادفات اخیر محورهای نقده و یزد از آمادگی پرداخت خسارت فوری به جان باختگان خبر داد و گفت: در کوتاه‌ترین زمان ممکن دیه این عزیزان پرداخت می‌شود.

همچنین رئیس کل بیمه مرکزی در این مجمع خواهان حل مشکل ماده ۲۹ قانون بیمه شخص ثالث (محل اختلاف صندوق و شرکت‌های بیمه) به منظور تسریع زمان پاسخگویی به زیان دیدگان شد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=18364

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.