به گزارش رویداد خبر به نقل از روابطعمومی بیمه کوثر، مدیرعامل بیمه کوثر در ابتدای این مراسم، ضمن تبریک این روز به فعالان و تلاشگران صنعت بیمه، تصریح کرد: خداوند را شاکرم که توفیق خدمتگزاری به مردم کشور عزیزمان در این عرصه را نصیب ما کرده است. اکنون وظیفه ماست که بیهیچ منتی و در نهایت تکریم، خدمات مطلوب و به موقع بیمهای را به مردم شریف این مرز و بوم ارائه دهیم و با همراهی آنان در زمان وقوع حوادث طبیعی و غیرطبیعی پیامآور آرامش و امنیت برای هموطنانمان باشیم.
ابوالفضل آقادادی خاطرنشان کرد: امید است با راهبری نهاد ناظر و بهرهمندی از سیاستهای ارزشآفرین مدیران، نوآوری، خلاقیت و همافزایی کارکنان و شبکه فروش خانواده بزرگ صنعت بیمه و همچنین استفاده از فنآوریهای نوین و هوشمندسازی، زمینههای سرعتبخشی حرکت چرخدهندههای صنعت پشتیبان، آرامشبخش و اطمینانآفرین بیمه و در نهایت ایجاد توسعه اقتصادی و رفاه اجتماعی مردم فراهم شود.
وی افزود: شرکت بیمه کوثر با بهرهگیری از تدبیر، تعهد، همدلی، هماهنگی و تقویت کارتیمی میان سرمایههای انسانی اعم از مدیران توانمند، کارکنان ارزشمند و نمایندگان پرتلاش و نیز فرهیختگی سهامداران توانست با افزایش سودآوری و هوشمندسازی عملیات بیمهگری و اکنون با نوید پرداخت خسارت برخط، رضایت ذینفعان را بیش از پیش فراهم کند.
مدیرعامل بیمه کوثر با بیان اینکه همافزایی و تبادل دانش و تجربه میان کارکنان ستاد و صف و نیز اعضای شبکه فروش دو هدف اصلی شرکت، رضایت مشتریان و سودآوری را محقق میکند و همچنین موجب تسریع در اجرای برنامهها و بهبود نقشه راه معاونتها و مدیریتهای ستاد و صف میشود، گفت: جلسههای هماندیشی باید با محوریتهای مشتریمداری و اعتمادسازی، توانمندسازی کارکنان و شبکه فروش و نیز شفافیت و انضباط مالی به طور مستمر و به صورت برخط برگزار شود.
ابوالفضل آقادادی افزایش ارائه خدمات برخط را یکی از عوامل موثر در افزایش رضایت ذینفعان برشمرد و بیان کرد: سامانه «بیمه کوثر من» با همدلی و همکاری اعضای خانواده بیمه کوثر راهاندازی و عملیاتی شد و با تکمیل این سامانه خدمات بیمهای در بخشهای صدور و خسارت بدون محدودیت زمانی و مکانی به اقشار مختلف ارائه میشود.
وی رعایت اصول اخلاقی و داشتن ویژگیهای حرفهای را برای نیروهای انسانی مهم دانست و افزود: این ویژگیهای حرفهای میتواند شامل توکل، تخصص، تعهد، تعلق، تداوم، تحول و تکامل باشد.
مدیرعامل بیمه کوثر در پایان با تاکید بر پایبندی یکایک کارکنان شرکت به شعار «خیر کثیر» گفت: از کارکنان شرکت ما با فرهنگ خاص «کوثری» انتظار میرود در انجام کارهای مختلف و تعامل با همه ذینفعان، اعم از بیمهگذاران، بیمهشدگان، زیاندیدگان، نمایندگان، کارگزاران و حتی سهامداران، به نحوی عمل کنند که مخاطبان ما از هر قشری، طعم خدمت خوب و شایسته را بچشند و کرامتشان حفظ شود.