• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

دیدار با خانواده بزرگوار شهید ایرانمنش در آستانه هفته مقاومت

  • کد خبر : 5960
  • 10 دی 1399 - 14:55
دیدار با خانواده بزرگوار شهید ایرانمنش در آستانه هفته مقاومت

در آستانه سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و هفته مقاومت، «محمدجواد خلیلی» مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران به نمایندگی از مدیرعامل شرکت مس، به‌همراه «حجت‌الاسلام کرمی‌نژاد» مشاور فرهنگی مجتمع مس سرچشمه، «محمد مرادی» مدیر حراست و «روح‌الله ابوالهادی» مدیر روابط‌عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه و «محمدرضا کافی» مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت ملی مس و جمعی از همکاران روابط‌عمومی، صبح امروز چهارشنبه دهم دی‌ماه با خانواده شهید بزرگوار ایرانمنش از شهدای صنعت مس دیدار کردند.

مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران در این دیدار، با بیان این‌که همه ما مدیون خون شهدا و خانواده‌های معظم شهدا هستیم، گفت: دعا کنیم که رهرو راه این شهدا باشیم و بتوانیم با خدمت در مجموعه صنعت مس، قدمی برای اعتلای کشور برداریم.
خلیلی افزود: هر خدمتی که بتوانیم برای خانواده‌های معظم شهدا انجام دهیم، دریغ نخواهیم کرد.
مشاور فرهنگی مجتمع مس سرچشمه نیز در این دیدار با بیان اینکه شهدا نور هستند، اظهار داشت: نور شهدا در امتداد نور اهل‌بیت‌(علیهم‌السلام) است.
حجت‌الاسلام کرمی‌نژاد افزود: در این ایام توفیقی دست داد که خدمت خانواده بزرگوار شهید ایرانمنش برسیم و امیدوارم خداوند همه ما را در مسیر شهدا ثابت‌قدم بدارد.
مهندس مرادی، مدیر حراست مجتمع مس سرچشمه نیز ابراز امیدواری کرد که خداوند همه ما را قدردان نعمت شهدا و پاسدار خون این عزیزان قرار دهد.
مدیر روابط‌عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه نیز در سخنانی اظهار داشت: شرایط بیماری کرونا سبب شد در دیدارها با خانواده‌های معظم شهدا کمی تاخیر ایجاد شود که این موضوع به‌دلیل لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامتی این عزیزان بود.

روح‌الله ابوالهادی افزود: با این حضور و دیدارها،تلاش می‌کنیم ادای دینی به مقام شامخ شهدا داشته باشیم و با آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر دفاع مقدس تجدید میثاق کنیم.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=5960

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.