• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
0

دکتر موسوی در دیدار با شهردار مشهد مقدس: بانک ملی ایران خدمت به زائران را وظیفه خود می داند

  • کد خبر : 10738
  • 22 اسفند 1399 - 19:23
دکتر موسوی در دیدار با شهردار مشهد مقدس: بانک ملی ایران خدمت به زائران را وظیفه خود می داند

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در دیدار با شهردار مشهد مقدس گفت: این بانک خدمت به زائران و مجاوران را وظیفه خود می داند و تمامی سعی خود را می کند تا با تمام توان در امور اقتصادی شهر مشهد سهیم باشد و آن را برکت کار خود می داند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر سید فرید موسوی عضو هیات مدیره و معاون اعتباری و بانکداری شرکتی بانک در این نشست که با حضور روسای ادارات اعتبارات، بررسی طرح ها، ارزیابی و نظارت بر مصارف، خارجه، حمید صفای نیکو رییس اداره امور شعب استان خراسان رضوی، معاونین و کارشناسان این اداره امور و کلایی شهردار شهر مشهد برگزار شد، ضمن عرض تبریک مبعث حضرت رسول اکرم(ص) از میزبانی شهرداری مشهد قدردانی کرد و افزود: وجود مضجع شریف رضوی و حضور زائرین حرم امام رضا(ع) موجب توجه ویژه به شهر مشهد است و بانک ملی ایران نیز از این امر مستثنی نبوده و در راستای حمایت از شهرداری ها، نگاه ویژه ای به این قضیه دارد. 

همچنین کلایی شهردار مشهد نیز از حضور تیم ارشد اعتباری بانک ملی ایران به منظور حل مشکلات و معضلات شهری مشهد تقدیر و بیان کرد: شهر مشهد از دیرباز پتانسیل بالقوه و بالفعلی در زمینه های تجاری و توریستی داشته که می توان با همت و تعامل سازنده، کیفیت خدمت به زائرین آن را ارتقا داد.

در ادامه جلسه، مذاکراتی درخصوص تخصیص اعتبار و کمک به شهرداری مشهد در زمینه خرید 

اتوبوس، پذیرش عاملیت اوراق شهرداری مشهد در زمینه نوسازی بافت فرسوده اطراف حرم مطهر و اعطای تسهیلات خرید دین صورت گرفت و مقرر شد تعاملات در این زمینه تسهیل شود.

در ادامه این سفر سید فرید موسوی از شرکت های پایدار گستر خراسان ، شرکت بسپار سازه توس ، شرکت عایق خودرو توس و مجموعه رینگ سازی مشهد بازدید کرد.

عضو هیات مدیره در بازدید از این شرکت ها گفت: در شرایط سخت تحریم ها جوانان این سرزمین با خلق ایده و نوآوری های جدید محکم و استوار در تلاش برای کمک به کشورشان هستند و بانک ملی ایران وظیفه خود می داند که در حد توان و امکاناتش در راه رونق تولید و کمک به واحدهای تولیدی در جهت عزت و سربلندی مردم ایران گام بردارد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=10738

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.