• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

دکتر جم: موفقیت ایران درعرصه کیف پول رمز ارز پایه

  • کد خبر : 14810
  • 28 اردیبهشت 1400 - 14:58
دکتر جم: موفقیت ایران درعرصه کیف پول رمز ارز پایه

مدیرعامل موسسه برگ زیتون از راه اندازی معامله توکنی خبر داد و گفت: کشور ایران برای نخستین بار در عرصه بین المللی صاحب اعتبار و گواهی امضای دیجیتال ارز رمز پایه (Token) می شود که به صورت بین المللی قابلیت معامله دارد.

به گزارش رویداد خبر، دکترعباس جم زرمدیرعامل برگ زیتون گفت: ما به سه نوع فناوری نوین دست پیدا کردیم اول اینکه فناوری بومی در اختیار داریم که اختصاصا در ایران ساخته شد که به صورت غیر متمرکز توانستیم ارز رمز و Token یا سیستم های بلاکچین را راه اندازیم کنیم و اینکه این فناوری به صورت  Open Source در اختیار تمام کسب و کار ها و شرکت های دانش بنیان می تواند قرار بگیرد.

وی  در ادامه گفت:  صرافی برخط بین المللی  دومین فناوری بومی هست که در اختیار داریم . دکترعباس جم زر همچنین گفت: در ایران ما برخط بین المللی نداشتیم که بتواند با تمام دنیا ارتباط بگیرد خیلی از صرافی ها ملی بودن و مشکلات تحریم ها مشکلات اقتصادی فراوانی را برهم زده بود ولی در حال حاضر ما صرافی در کشور استونی  به نام ایران  ثبت کردیم که البته قابلیت استفاده و بهره برداری دارد. و کامل کننده بلاکچین است .

مدیرعامل برگ زیتون به سومین موضوع کیف پول رمز ارز پایه اشاره کرد و کفت : یکی از موضوعات مهم که مشکلات کشور دچار چالش کرده بود کیف پول رمز ارز پایه بودند که باید استفاده میشد برای ارز رمز و Token به بلاک چین منتشر می شد و ما هیچ کیف پول رمز پایه بومی را نداشتیم اما امروز ما به این موفقیت رسیدیم که این کیف پول را در اختیار مردم قرار دهیم .

اما بحث Token هم، سه تا Token در صرافی های مختلف بین المللی داریم و سه Token هم ثبت کردیم روی بایننس اما دو تفاوت هم در این توکن هست

در ایران محدودیت هایی داریم برای انتشار ارز رمز ها و به هیچ وجه توصیه هم نمیکنیم ارز رمز بدون پشتیبانی خریداری کنند هم از لحاظ شرعی و هم از لحاظ قانونی مشکل وجود دارد که باعث میشود  سرمایه از کشور خارج می شود اما دو موضوع در گزارش اخیر که بانک مرکزی ایران مطرح کردن بحث توکن های بهادار است ما سعی کردیم در این زمینه فعالیت کنیم پشتیبانی ارز رمز ها به سه روش انجام میگیره

یک بیمه خصوصا خدمات بیمه ای عمر و سرمایه گذاری همچنین اولین Token حوزه  بورس و سهام را عرضه  و ارائه میکنیم با حضور مسئولین محترم مجموعه کارافرین که اولین مجموعه ای هستن که قبول کردن ریسک این کار را و پذیرفتن که این اتفاق بزرگ رقم بزنند

ما با پشتیبانی سهام شرکت وبرق توانستیم اولین Token را منتشر کنیم . در صرافی بین المللی هم پشتیبانی این Token را واحد بین المللی Bnb  قرار دادیم .

 کیف پول رمز پایه متصل به پیام رسان بومی مزایای ویژه‌ای برای کاربران ایجاد می‌نماید که علاوه بر رونق کسب و کار‌ها در کشور، می‌تواند فرصت‌های جدید شغلی را ایجاد و موجب ساماندهی ارز‌های دیجیتال خارجی و ارز‌های مجازی بومی گردد.

این پلتفرم با استفاده از فناوری پیشرفته بلاکچین، برای اولین بار در کشور، قابلیت پشتیبانی از توکن‌های بهادار و رمز ارز‌های دارای پشتوانه در کیف رمزپایه برگ را فراهم آورده است. در سیستم کیف رمزپایه برگ از رمزارز‌های دارای پشتوانه و اصطلاحا توکن‌های بهادار پشتیبانی شده و راهی نو برای اقتصادی پویا در راستای شکوفایی اقتصادی است.

کیف رمزپایه برگ سامانه‌ای است که با دارا بودن یک پیام رسان اختصاصی امکان تبادلات مالی غیرمتمرکز در بستر فناوری بلاکچین را فراهم می‌کند که کلیه تراکنش‌ها را رمزنگاری کرده و هم اکنون معاملات کلیه ارز‌های دیجتال معتبر و دارای پشتوانه را از طریق صرافی‌های باینانس و ترون و اتریوم پشتیانی می‌کند و هیچ یک از محدودیت‌های موجود کیف پول‌های رمزپایه دیگر را برای کاربران ایرانی ندارد و با ارائه وب سرویس‌های متنوع به توسعه دهندگان و اتصال به پیام رسان بومی امکان تبادلات گسترده امن مالی و افزایش و رونق کسب و کار‌های دیجیتال را فراهم می‌نماید.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=14810

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.