• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی تقدیر از نیروهای مسلح کشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویکردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانک است انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و شرکت خدمات توسعه زرآتیه مهر ایرانیان روان سازی فرایندهای بیمه ای و مردمی شدن آن در راس سیاست های نهاد ناظر قرار دارد برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل اعطای تسهیلات مسکن روستایی به ۲۴ هزار و ۹۴۱ واحد مسکونی به مبلغ ۴ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ طرح توسعه پروژه «تبادل الکترونیک نسخ دارویی» بیمه تجارت‌نو عملیاتی شد پیشتازی بانک ملی ایران در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید توسط آینده پویا سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است/ متقاضیان وام بخوانند مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از مرز ۱۷ میلیون نفر عبور کرد شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است

2

دعوت رئیس هیأت مدیره نصر تهران از فعالان حوزه فاوا برای مشارکت در انتخابات شورای شهر/ نیاز جدی شهر به متخصصان حوزه فناوری

  • کد خبر : 14622
  • 25 اردیبهشت 1400 - 18:22
دعوت رئیس هیأت مدیره نصر تهران از فعالان حوزه فاوا برای مشارکت در انتخابات شورای شهر/ نیاز جدی شهر به متخصصان حوزه فناوری

رئیس هیأت مدیره نصر تهران، از اعلام آمادگی این سازمان برای مشارکت در ارتقای برنامه‌های کاندیداهای حوزه فناوری در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران خبر داد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، حسین اسلامی گفت: حضور حداکثری و مشارکت جدی افراد متخصص در حوزه فناوری در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران، خواسته نهایی صنف فاواست.

او با بیان اینکه شورای شهر عالی‌ترین مقام تصمیم‌گیری برای یک شهر است افزود: در سال‌های گذشته، در ترکیب شورای شهر تهران شاهد حضور افراد متخصص در حوزه‌های مختلفی چون ورزشی، هنری و … بوده‌ایم، درحالی‌که متخصصان عرصه فناوری در این حوزه تاکنون حضوری کم‌رنگ داشته‌اند.

او با ابراز امیدواری بر ایجاد تغییری جدی در ترکیب اعضای دوره جدید شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: تمایز در شهر دیگر با انجام اقدامات عمرانی از جمله احداث تونل و پل ایجاد نمی‌شود؛ اکنون شهر به متفکران حوزه فناوری نیاز جدی دارد و این مسئله در اشکال مختلف محسوس است.

او در توضیحاتی بیشتری گفت: دیگر صرفا با عریض کردن خیابان‌ها نمی‌توان معضل ترافیک در کلان‌شهری مثل تهران را مدیریت کرد، بلکه باید با بهره‌گیری از خدمات غیرحضوری ترافیک در شهر را کنترل کرد.

اسلامی با اشاره به ساختمان‌های هوشمند در سطح شهر تهران گفت: زمان آن رسیده است تا نگاه دوباره‌ای به شهر داشته باشیم و این‌بار، شهرهای هوشمند را مدنظر قرار دهیم. از آن مهم‌تر، توجه به افراد ساکن در این ساختمان‌های هوشمند است که نیاز بیشتری به ابزارهای ارتباطی نوین به‌ویژه اینترنت دارند.

او ادامه داد: در شورای شهر تهران، باید نگاهی تعالی‌جو و مشارکت‌جو به متخصصان حوزه فاوا وجود داشته باشد و برای رسیدن به این منظور و برای مدیریت ویژه و یکپارچه شهری، این شورا باید دست یاری به سمت متخصصان حوزه فاوا دراز کند.

اسلامی با ابراز آمادگی سازمان نظام صنفی رایانه استان تهران در کمک‌رسانی به نامزدهای شورای شهر بیان کرد: این کمک‌رسانی هم در قالب تشکیل کمیسیون‌های مشترک و هم به‌عنوان بازوی مشاوره‌ای با حضور مدیران و راهبران پلت‌فرم‌های مختلف خواهد بود تا در نهایت، آرامش، آسایش و راحتی بیشتری برای شهروندان تهرانی به ارمغان آید.

رئیس هیأت مدیره نصر تهران درباره انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران ابراز امیدواری کرد و گفت: طی فراخوانی از کاندیداهای حوزه فناوری دعوت می‌کنیم تا با حضور در سازمان نظام صفی رایانه‌ای استان تهران، برنامه‌هایشان را ارائه دهند.

او افزود: از متخصصان حوزه‌های مختلف در کمیسیون‌های مربوطه می‌خواهیم مشورت‌های لازم را در این زمینه ارائه دهند؛ قطعا همفکری و مشارکت دو سویه به ارتقا، بهبود و تحول برنامه‌های اعلام‌شده کمک خواهد کرد.

اسلامی با تأکید بر تاثیر نظرهای اعضای صنف در برنامه‌های انتخاباتی نامزدهای حوزه فناوری بیان کرد: سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با حدود هفت هزار عضو حقیقی و حقوقی می‌تواند تاثیر قابل‌توجهی در رأی‌گیری انتخابات پیش رو داشته باشد.

در آخر او با دعوت مجدد از متخصصان، علاقه‌مندان و افراد خبره در حوزه فناوری‌های نوین در انتخابات شورای اسلامی شهر تهران، برای برگزاری نشست‌های مشترک با کاندیداهای متخصص در این زمینه، اعلام آمادگی کرد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=14622

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.