• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

دسکتاپ‌ گیمینگ نسل دوازدهم MSI با حافظه نسل جدید DDR5 عرضه می شوند

  • کد خبر : 30935
  • 06 آذر 1400 - 13:25
دسکتاپ‌ گیمینگ نسل دوازدهم MSI با حافظه نسل جدید DDR5 عرضه می شوند

MSI دسکتاپ‌ گیمینگ نسل دوازدهم اینتل Alder Lake را با حافظه‌های نسل جدید DDR5 عرضه خواهد کرد. قرار است که با استفاده از معماری هیبریدی اینتل که در پردازنده‌های نسل دوازدهم آن به کار رفته است، هم هسته‌های راندمان بالا و هم هسته‌‌های قدرتمند با یکدیگر به حداکثر عملکرد چندرشته‌ای برسند. در این حالت عملکرد سیستم تا ۵۵ درصد افزایش میابد و در نتیجه شاهد افزایش ۱۳ درصدی عملکرد در بازی‌ نسبت به نسل قبل خواهیم بود.

دسکتاپ‌ گیمینگ نسل دوازدهم MSI کاملا به روز و کامل

هر سه دسکتاپ‌ گیمینگ جدید MSI در کنار نسل دوازدهم اینتل از حافظه‌های جدید DDR5 هم برخوردار هستند. استفاده از حافظه‌های DDR5 باعث افزایش سرعت خواندن تا ۶۰ درصد نسبت به نسل یازدهمی می‌شود که همراه با DDR4 عرضه می‌شدند. به هر سه دسکتاپ گمینگ MSI قابلیت پشتیبانی از PCIe 5.0 و Wi-Fi 6 نیز اضافه شده است تا یک سیستم یکپارچه و کاملا به روزی باشیند.

MEG Aegis Ti 5 12th غول مرحله آخر MSI

سیستم MEG Aegis Ti 5 12th به عنوان پرچم‌دار در بین این سه دسکتاپ معرفی شده است. استفاده از آخرین پردازنده Core i9-12900K اینتل و کارت گرافیک NVIDIA RTX 3090 آن را به یک سیستم همه‌چیز تمام تبدیل کرده است. در این کیس نیز از سیستم خنک کننده‌ی Silent Storm 4 با یک طراحی خاص استفاده شده است تا از کارایی آن اطمینان کامل حاصل شود. MSI همچنین سیستم Gaming Dial function را تقویت کرده تا گیمرها بتوانند سریع‌تر و راحت‌تر ابزار‌های مختلف بازی را تغییر دهند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=30935

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.