• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

در جشنواره پاکت باز «بله»، هدیه بگیرید و هدیه بدهید!

  • کد خبر : 19504
  • 31 تیر 1400 - 15:41
در جشنواره پاکت باز «بله»، هدیه بگیرید و هدیه بدهید!

در جشنواره پاکت باز‌ «بله» که از عید قربان تا غدیر برگزار می شود، کاربران هم با هدیه گرفتن امتیاز می‌گیرند، هم با هدیه دادن!

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، هدیه دادن و هدیه گرفتن یکی از لذت‌های زندگی همۀ آدم‌های دنیاست! در دنیای دیجیتال امروز، هدیه دادن هم رنگ و بوی دیجیتال به‌ خود گرفته است و این مسئله زمانی اهمیت دارد که دیجیتالی شدن هدیه در این روزهای شیوع کرونا، راهی راحت، سریع و بهداشتی برای هدیه دادن است.
پاکت هدیه بله یک پیام پولی‌ست که  به‌صورت آنلاین و با ارسال مستقیم در اختیار کاربران قرار دارد تا عزیزانشان را غافلگیر کنند. کاربران از هر جایی و در هر ساعتی از شبانه‌روز، فقط با اتصال به اینترنت می‌توانند پاکت هدیه ارسال کنند.
قرار است به مناسبت اعیاد قربان تا غدیر پاکت‌های هدیه‌ در سراسر بله به پرواز دربیایند و ۹ روز پر از هیجان و جایزه را رقم بزنند.
همچنین هر روز یک بیت شعر در کانال رسمی بله گذاشته می‌شود که یک کلمهٔ سه‌حرفی از آن حذف شده است. این سه حرف روی سه پاکت هدیه نوشته شده و هر روز در سه کانال بله منتشر می‌شوند؛ این سه کانال در سه ردیف اول ویترین بله قرار می‌گیرند. کاربران بله سه ردیف اول کانال‌ها را می‌گردند، پاکت‌های هدیه را پیدا و باز می‌کنند و وجه پاکت را در کیف پولشان دریافت می‌کنند.
در مرحلۀ بعد، هر کاربر یک پاکت هدیه با آن کلمهٔ سه‌حرفی در یک گروه می‌گذارد و امتیازهای بیشتری برای قرعه‌کشی جشنواره کسب می‌ کند.
برای ارسال پاکت هدیه در گروه کافی‌ست بعد از انتخاب مبلغ، پیام موردنظر را روی پاکت بنویسید. برای شرکت در جشنواره باید به جای پیام، کلمۀ سه‌حرفی آن روز نوشته شود.
حالا فقط دو مرحله انتخاب شیوۀ تقسیم و تعداد پاکت در گروه را پیش رو دارید که با فعال‌کردن گزینه تقسیم تصادفی مبلغ، هزینۀ پاکت به‌طور تصادفی بین اعضای گروه با مبالغی متفاوت تقسیم می‌شود.
در این جشنواره علاوه بر کانال های مختلف در بله، می توانید از کانال رسمی بانک نیز پاکت دریافت کنید.
 این جشنواره ۵۰۰ میلیون ریال جایزهٔ نقدی برای دو برنده خوش شانس دارد.
۳۰۰ میلیون ریال برای یک نفر که در میان افرادی که بیش از ده پاکت در گروه‌ها گذاشته باشند، قرعه‌کشی می‌شود.
۲۰۰ میلیون ریال هم برای برنده خوش شانس دیگر  که میان افرادی که بیش از ۱۰۰۰ امتیاز در باشگاه بله جمع کرده باشند، قرعه‌کشی می‌شود.
کاربران می‌توانند با داشتن نسخهٔ به‌روزشدهٔ بله، ۲۴ ساعت بعد از گذاشتن پاکت یا بازکردن آن، امتیاز خود را در صفحهٔ بانک من بله و با کلیک روی سکه ببینند.
علاوه‌بر این، کاربران می‌توانند هر روز با گذاشتن پاکت هدیه در گروه‌ها شانس خود را در قرعه‌کشی بیشتر و بیشتر کنند!
زمان قرعه‌کشی جشنوارۀ پاکت‌ باز بله به‌زودی از طریق کانال‌های رسمی بله منتشر می‌شود.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=19504

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.