0:43:30
    ا

اخبار ویژه

مراسم قرعه کشی امیدبانک سپه در ویژه برنامه نوروزی شبکه نسیم برگزار شد پرداخت بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری توسط بانک رفاه کارگران پرداخت ۵۱ هزار میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه و حمایتی در سال ۱۴۰۳ توسط بانک صادرات ایران وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک ملی بدون چک، سفته و کسر از حقوق با کارمزد انتخابی ۰، ۲ یا ۴ درصد فعالیت ماهانه بانک پاسارگاد در اسفند ۱۴۰۳؛ درآمد عملیاتی ۲۱ هزار میلیارد تومانی ”وپاسار“ اجرای ۳۴۷ طرح خوداشتغالی با مشارکت بانک اقتصادنوین در سیستان ‌و بلوچستان بانک صنعت و معدن بدون اضافه برداشت از بانک مرکزی سال مالی ۱۴۰۳ را به پایان رسانید برندگان سورسامانی اسفندماه مشخص شدند رکوردشکنی بانک ملت در کسب درآمد ۲۱۱ هزار میلیارد تومانی در سال ۱۴۰۳ عبور تعداد تراکنش‌ها در پیشخوان‌های شهرنت از مرز ۸ میلیون در اسفندماه ۱۴۰۳ پرداخت سریع، دقیق و منصفانه خسارت به زیاندیدگان در کلیه شعب شرکت بیمه آسیا

1

دریافت گواهینامه ISO/IEC20000توسط سپ

  • کد خبر : 69467
  • 24 اردیبهشت 1402 - 12:39
دریافت گواهینامه ISO/IEC20000توسط سپ

سپ با دریافت گواهینامه ISO/IEC20000:2018 نشان داد که محصولات و خدمات خود را در حوزه فناوری اطلاعات، مطابق با به‌روزترین استانداردهای بین‌المللی ارائه می‌کند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی سپ، مهرداد باب الحوائجی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی این سازمان ضمن اشاره به ارائه خدمات به مشتریان همگام با استانداردهای روز دنیا بیان کرد: اجرای بهینه و اثربخش سیستم های مدیریتی همواره از مهمترین اهداف سپ بوده است. در همین راستا شرکت سپ موفق به اخذ گواهینامه ISO/IEC20000:2018 به ‌عنوان یک استاندارد جهانی در حوزه ” کیفیت مدیریت خدمات فناوری اطلاعات” گردید و هم اکنون تنها شرکت PSP ایرانی دارنده این گواهینامه است.

باب الحوائجی در خصوص اهمیت اخذ این گواهینامه عنوان کرد: با توجه به اهمیت بالای فرآیندگرایی جهت رشد و توسعه پایدار در سازمان های امروزی، بدون وجود سیستمی مدون و یکپارچه، بقا و پیشرفت تا حدود زیادی غیر ممکن است. لذا پیاده سازی و استقرار سیستم های مدیریتی از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی سپ اهداف دریافت این گواهینامه را، شناسایی نیازها و انتظارات ذی نفعان، مدیریت و کنترل تغییرات، جاری نمودن تفکر مبتنی بر ریسک، حذف فرآیندهای زائد، افزایش رضایت مشتریان و ارتقا کارایی و اثربخشی سازمان دانسته و درخصوص کاربردهای ISO/IEC20000:2018 تصریح کرد: یکپارچگی در اجرای بهینه فرآیندها، پایش و اندازه گیری عملکرد آنها و اجرای اثربخش سیستم های مدیریتی در سازمان به ما کمک می کند ضمن شناسایی کاستی های وضعیت جاری، برای رسیدن به وضعیت مطلوب هدف گذاری نموده و با حصول این اهداف، گام موثری در مسیر موفقیت سازمان برداریم.

مهرداد باب‌الحوائجی افزود: در واقع دریافت گواهینامه استاندارد ISO/IEC20000:2018 نشان دهنده آن است که شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش، محصولات و خدمات خود را در حوزه فناوری اطلاعات ، مطابق با به‌روزترین استانداردهای بین المللی طراحی، ارائه و پشتیبانی می‌کند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=69467

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.