• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

درآمد قابل توجه رازی از عضویت در کنسرسیوم انرژی

  • کد خبر : 62637
  • 28 دی 1401 - 11:51
درآمد قابل توجه رازی از عضویت در کنسرسیوم انرژی

مدیر بیمه‌های مهندسی بیمه رازی، از درآمد قابل توجه شرکت از رشته انرژی و عضویت در کنسرسیوم انرژی صنعت بیمه خبر داد و گفت: شرکت بیمه رازی در رشته مهندسی در بین سه شرکت برتر صنعت بیمه قرار دارد و برنامه ریزی شرکت بر رشد بیش از پیش در رشته انرژی است.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، سعادت فراقی که مهمان پنجاه و چهارمین رویداد سه‌شنبه‌های پاسخگویی بود، در تعریف بیمه انرژی با اشاره به قوانین صنعت بیمه گفت: در زمان ساخت و ساز و بهره برداری از پالایشگاه‌ و پتروشیمی‌ها ریسک و خطراتی وجود دارد که احتمال وقوع خسارت برای آن‌ها وجود دارد، از این رو صنعت بیمه، سامانه و آیین نامه مختص پوشش ریسک‌های واحدهای مرتبط با نفت، گاز و پتروشیمی در قالب بیمه انرژی را طراحی کرده است.

مدیر بیمه‌های مهندسی بیمه رازی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا افت فشار گاز و عدم دستیابی افراد به گاز طبیعی در مصارف خانگی و صنعتی به عنوان ریسک محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: افت فشار گاز و عدم دستیابی افراد به گاز طبیعی به عنوان یک ریسک شناسایی می‌شود، اما پوشش بیمه‌ای برای منازل مسکونی وجود ندارد.

او تصریح کرد: فعالیت برخی از کارخانجات صنعتی برپایه مصرف گاز است و قطع یا افت فشار گاز خسارتی برای کارخانجات به همراه دارد، در این رابطه رشته بیمه‌ای عدم النفع به کارخانجات پیشنهاد می‌شود که البته برای تعیین نرخ بیمه‌نامه و مدیریت ریسک نیاز به اطلاعات به‌روز احساس می‌شود.

فراقی با تاکید بر عضویت بیمه رازی در کنسرسیوم انرژی صنعت بیمه بیان کرد: در سال جاری شش پالایشگاه نفت با لیدری بیمه رازی تحت پوشش بیمه قرار گرفته و تا به امروز حجم قابل توجهی درآمد از طریق کنسرسیوم انرژی عاید بیمه رازی شده است.

او ادامه داد: حضور بیمه رازی در کنسرسیوم انرژی صنعت برای نمایندگان در زمینه بازاریابی و جذب پرتفوهای بزرگ بسیار اثرگذار است و این در حالی است که یکی از شروط مناقصات، عملکرد شرکت بیمه در زمینه تحت پوشش قراردادن شرکت‌ و پروژه‌های بزرگ است.

فراقی با بیان اینکه شرکت بیمه رازی در تولید حق بیمه رشته مهندسی در بین سه شرکت اول بخش خصوصی قرار دارد، یادآور شد: بنابر هدف‌گذاری صورت گرفته مبنی بر قرارگیری شرکت بیمه رازی در بین پنج شرکت برتر صنعت، هدف اصلی مدیریت بیمه‌های مهندسی، قرارگیری رشته انرژی شرکت در بین پنج شرکت برتر خواهد بود و امید است تا انتهای سال با توجه به جذب پرتفوهای جدید رشته انرژی بیمه رازی نیز در بالاترین سطح خود در صنعت بیمه قرار گیرد.

او تصریح کرد: در حال حاضر ۱۰ درصد سبد پرتفوی شرکت بیمه رازی به رشته مهندسی و انرژی اختصاص دارد.

مدیر بیمه‌های مهندسی بیمه رازی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه آیا در زمینه ارتقا دانش فنی همکاران و نمایندگان برنامه ریزی مشخصی تدوین شده است، گفت: برنامه ریزی مدونی در راستای ارتقا دانش فنی همکاران و نمایندگان در زمینه جذب بیمه‌های مهندسی و انرژی صورت گرفته که در سال آینده با جدیت پیگیری می‌شود و در حال حاضر به واسطه قرارگیری در سه ماهه انتهایی سال که برای شرکت‌های بیمه‌ای بسیار مهم است، نیازهای آموزشی همکاران شعب و نمایندگان در راستای جذب پرتفوهای مهندسی و انرژی به صورت برخط رفع خواهد شد.

فراقی گفت: در گذشته تجهیزات الکترونیکی در دل قراردادهای بزرگ تحت پوشش قرار می‌گرفت اما با اجرای طرح میلاد نور که تا انتهای بهمن‌ماه ادامه دارد، تجهیزات الکترونیکی نو به صورت قراردادهای انفرادی تحت پوشش بیمه‌های مهندسی قرار می‌گیرد و فضای مناسبی برای فعالیت نمایندگان در رشته مهندسی به شمار می‌آید.

او تصریح کرد: رشته تجهیزات الکترونیکی طرح میلاد نور، در حال حاضر یکی از بهترین و کامل‌ترین پوشش‌های بیمه‌ای صنعت بیمه است و در کنار آن پوشش بیمه‌ای موتور، گیربکس و کولر خودرو با حق بیمه بسیار پایین‌تری نسبت به گذشته به هموطنان به‌ویژه بانوان تا انتهای بهمن‌ماه ارائه می‌شود.

مدیر بیمه‌های مهندسی بیمه رازی در رابطه با طرح طلایی آرامش نیز توضیح داد: طرح طلایی آرامش در سال ۱۳۹۸ به صورت منطقه‌ای در استان قم آغاز شد و شعبه قم بیمه رازی اولین پوشش همه جانبه بنا را در این استان صادر کرد.

فراقی ادامه داد: طرح طلایی آرامش با نگاه آسیب شناسی مشکلات بیمه‌گذار و بیمه‌گر طراحی و اجرایی شد و دارای مزایای بسیار زیادی نسبت به بیمه‌نامه‌های مشابه دارد که یکی از مهمترین موارد حق بیمه رقابتی آن است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=62637

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.