• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

دارندگان سهام عدالت با زمرد تجارت ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات گرفتند

  • کد خبر : 15786
  • 08 خرداد 1400 - 13:46
دارندگان سهام عدالت با زمرد تجارت ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات گرفتند

بانک تجارت به عنوان بانکی پیشرو در ارائه خدمات غیرحضوری، در دو ماه گذشته از طریق سامانه زمرد و به صورت آنلاین به ۲۶۱۲ نفر از دارندگان سهام عدالت با توثیق این سهام بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات مرابحه داد .

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، با توجه به اهمیت حفظ سلامتی مشتریان و کارکنان و در ادامه اقدامات موثر انجام شده در راستای کاهش مراجعه حضوری هموطنان به شعب، این بانک با بهره گیری از زیست بوم زمرد تجارت، از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت به ۲۶۱۲ نفر از متقاضیان دارنده سهام عدالت تسهیلات مرابحه پرداخته کرده که تمامی فرآیند اعطای این تسهیلات بصورت صددرصد آنلاین و بدون حضور فیزیکی مشتریان در شعب بانک انجام شده است. متقاضیان دریافت این تسهیلات همچنین از طریق سامانه زمرد تجارت عملیات مربوط به توثیق سهام عدالت خود را به عنوان پشتوانه تسهیلات دریافتی به صورت آنلاین و غیر حضوری انجام داده اند.

زمرد تجارت زیست بومی است که با هوشمند سازی فرآیندهای بانکی و بازطراحی سرویس های پایه ای و حیاتی ، خدمات نوین دیجیتالی منطبق بر استانداردهای بانکداری دیجیتال را ارائه می کند. این سامانه با ارائه خدمات شخصی سازی و به صورت غیر حضوری، امکان افتتاح حساب و دسترسی آسان به خدمات بانکی را برای مشتری فراهم کرده است. فعال سازی خدمات نوین همچون همراه بانک، اینترنت بانک و ثبت درخواست تجارت کارت برای ارسال به نشانی مشتری از دیگر خدمات قابل ارائه در زمرد تجارت است.

با توجه به تشدید شیوع ویروس کرونا، هموطنان گرامی و دارندگان سهام عدالت می توانند با مراجعه به سایت بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir اپلیکیشن زمرد را دریافت کرده و فرآیند احراز هویت، افتتاح حساب بانکی و دریافت تسهیلات فوق را به صورت آنلاین و غیر حضوری به انجام رسانند. مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت( ۱۵۵۴ ) پاسخگوی هرگونه سوال هموطنان عزیز در این زمینه است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=15786

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.