• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
6
دادگر :

دادگر:تحریم‌ها نبود، بیش از ۶ سهمیه می‌گرفتیم

  • کد خبر : 52
  • 03 دی 1398 - 17:53
دادگر:تحریم‌ها نبود، بیش از ۶ سهمیه می‌گرفتیم
رئیس فدراسیون تیراندازی درباره اختصاص بودجه خاص توسط وزارت ورزش و جوانان برای تامین سلاح و مهمات، گفت: قطعا این اتفاق باعث کیفیت بیشتر تمرینات و افزایش توان روحی ملی پوشان ما خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی دادگر در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: با تخصیص یک میلیارد تومان به عنوان کمک ویژه توسط وزیر ورزش و جوانان به فدراسیون تیراندازی بسیاری از مشکلات تمرینی ما در مسیر المپیک حل شد که جا دارد قدردان این اتفاق باشیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی ادامه داد: اگر تحریم های ظالمانه دشمن علیه کشور و ورزش ما نبود تیراندازان ایران حتی بیش از ۶ سهمیه المپیک هم کسب می کردند اما واقعا بخصوص در رشته ای مثل تیراندازی که تمرین و مسابقاتش به سلاح و فشنگ باکیفیت وابسته است این تحریم ها بسیار کمر شکن است.

وی افزود: خوشبختانه در بدترین شرایط ممکن با این حمایت دلگرم کننده سلطانی فر و صالحی امیری بسیاری از مشکلات فدراسیون تیراندازی برای تمرین ملی پوشان المپیکی حل شد. البته ما هنوز هم برای کسب سهمیه های بیشتر می جنگیم و اعزام های برون مرزی زیادی خواهیم داشت.

دادگر در خصوص وضعیت الهه احمدی و سایر ورزشکاران برای کسب سهمیه المپیک خاطرنشان کرد: گلنوش سبقت اللهی و یکی دو ورزشکار دیگر ما از طریق رنکینگ بسیار به سهمیه المپیک نزدیک هستند و باید در مسابقات مختلفی شرکت کنند. الهه احمدی از ورزشکاران نخبه ماست که مقام ششمی المپیک را هم در کارنامه دارد و از اینکه او تا این لحظه موفق به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ نشده بسیار ناراحت هستیم. اما تمام تلاشمان این است که کسب سهمیه برای او هم اتفاق بیفتد.

وی در پایان گفت: تمام تلاشمان کسب سهمیه های بیشتر و تاریخ سازی در المپیک توکیو است. اگر این حمایت ها ادامه دار باشد و بتوانیم شرایط تمرینی مناسب و حضور در مسابقات مختلف را داشته باشیم کسب اولین مدال المپیک دور از دسترس نخواهد بود.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=52
  • نویسنده : مهدی دادگر
  • منبع : فارس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.