به گزارش رویداد خبر به نقل از روابطعمومی بانک دی، در این میزگرد پاسخگویی تلفنی یک ساعته، به سوالات مشتریان و کارکنان درباره مسائل حوزه بازرسی، شکایات و نحوه رسیدگی به آنها و نیز برخی چالشهای موجود در فرایندهای بانکی پاسخ داده شد.«میزگرد پاسخگویی» بانک دی تا ۹ شهریور ماه، مطابق زمانبندی اعلامشده در مرکز ارتباط با مشتریان دایر خواهد بود. مشتریان میتوانند از طریق شماره تلفن ۲۸۹۳۰، سوالات خود را مطرح و پاسخ مناسب را دریافت کنند.همچنین به مناسبت «هفته دولت»، رییس و معاونان شعب بانک دی در میز خدمت به صورت مستقیم پاسخگوی مشتریان خواهند بود.
حضور مدیران امور بازرسی بانک دی در چهارمین میزگرد پاسخگویی تلفنی به مناسبت هفته دولت
چهارمین «میزگرد پاسخگویی» هفته دولت در بانک دی به منظور پاسخگویی به پرسشهای کارکنان و مشتریان با حضور فرهاد یوسفی رئیس اداره بازرسی ریالی و علی معمار همدانی معاون پیگیری شکایات اداره بازرسی ریالی بانک برگزار شد.