• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

حضور فعال گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری در هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی

  • کد خبر : 31196
  • 08 آذر 1400 - 21:24
حضور فعال گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری در هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی

گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری به منظور معرفی دستاوردها، عملکرد و معرفی خدمات نوین بانکداری در هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک ، بیمه و خصوصی سازی حضوری فعال دارند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، در فضایی به مساحت ۳۰۰ مترمربع این نمایشگاه که در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار شده است، هلدینگ های گروه مالی گردشگری و بخش های مختلف بانک گردشگری جدیدترین دستاوردها و خدمات خود را به نمایش گذاشته اند.
در غرفه گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری ، مدیران هلدینگ های تابعه در حوزه های گردشگری، صنعتی و معدنی، بورس حضور دارند. همچنین نمایندگانی از واحدهای سرمایه گذاری، بازاریابی، بانکداری الکترونیک و … بانک گردشگری حضور دارند و به سوالات بازدیدکنندگان و مشتریان در زمینه های مختلف پاسخ می دهند.
برگزاری همایش های “بازار سرمایه و فرصت های سرمایه گذاری” و ” ارائه بسته های سرمایه گذاری توسط بانک گردشگری” با حضور مدیران ارشد گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری از دیگر برنامه ها در این نمایشگاه است.
پروژه میکامال کیش از جمله پروژه های گروه مالی گردشگری است که با مشارکت حداکثری بانک گردشگری در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد.
سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس ، بانک ، بیمه و خصوصی سازی ( اینوکس ۲۰۲۱ ) از ۸ تا ۱۱ آذرماه جاری در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش دایر خواهد بود.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=31196

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.