• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

حضور حداکثری مردم در انتخابات تضمین عزت، اقتدار و امنیت کشور است

  • کد خبر : 16343
  • 14 خرداد 1400 - 18:27
حضور حداکثری مردم در انتخابات تضمین عزت، اقتدار و امنیت کشور است

مراسم گرامیداشت سی و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و همچنین بزرگداشت یاد و خاطره شهدای حماسه ۱۵ خرداد۱۳۴۲ سرآغاز شکل گیری انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) در روز چهار شنبه ۱۲ خرداد ماه جاری در تالار آهن ذوب آهن اصفهان برگزار گردید.

در این مراسم که جمعی از مدیران ،کارکنان و بسیجیان شرکت حضور داشتند،آیت ا… حبیب ا… رهبر مسئول دفترنمایندگی تبلیغات اسلامی شرکت در سخنانی به تشریح حوادث تاریخی مرتبط با قیام مردمی ۱۵ خرداد وآغاز مبارزات امام خمینی (ره) علیه رژیم ستم شاهی پرداخت. وی با اشاره به ویژگی های شخصیتی منحصر به فرد امام (ره) یادآور شد : ایشان فردی جامع الاطراف ، جامع اضداد و از شاگردان برجسته علمای درجه اول حوزه علمیه قم نظیر آیت ا… عبدالکریم حایری یزدی موسس حوزه علمیه قم و آیت ا… شاه آبادی بود.آیت ا… رهبر در ادامه افزود : حضرت امام (ره) در بین علمای بزرگ قرون اخیر یک فقیه جامع الشرایط ،یک فیلسوف و سیاستمدار با ابعاد ویژه بود. او در عین این که بسیار شجاع و مبارز بود فردی مهربان ، خوش اخلاق ، ساده زیست در زندگی و مقید به نماز اول وقت بود.

در این بین ویژگی های معنوی ، عرفانی و روحانی او از همه برجسته تر بود. امام (ره) با توکل بر خدا و اعتماد به مردم مسلمان ، روحیه امید و فداکاری را در بین مردم برانگیخت و این ویژگی ها و روحیات بود که پیروزی انقلاب اسلامی را به همراه داشت. وی در پایان یادآور شد: در حال حاضر برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی باید ضمن حفظ وحدت، گوش به فرمان مقام معظم رهبری حضرت آیت ا… خامنه ای بوده و فعالانه در انتخابات ۲۸ خرداد مشارکت داشته باشیم. 

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین محسن طالب پور رییس مجمع بسیجیان استان اصفهان در سخنانی ضمن برشمردن ویژگی های امام خمینی (ره) او را احیاگر راستین اسلام ناب و کسی که اسلام را از تئوری به عمل و حکومت رسانید معرفی کرد. وی سپس با اشاره به وضعیت انقلاب اسلامی در دوران معاصر و موفقیت های به دست آمده به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستای کشور در ۲۸ خرداد ماه جاری و تاکیدات دلسوزانه مقام معظم رهبری اشاره کرد وگفت : مشارکت در این انتخابات خود نوعی رفراندوم و تایید نظام جمهوری اسلامی بوده و حضور حداکثری مردم در این انتخابات عزت، اقتدار و امنیت را برای مردم و کشور ما به همراه دارد. 

در این مراسم معنوی که با ادای احترام به شهدای گمنام شرکت همراه بود، نماآهنگی در مورد زندگی امام (ره) وگلچینی از سخنان مقام معظم رهبری در مورد شخصیت امام (ره) پخش گردید.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=16343

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.