• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

جوابیه سازمان اموال تملیکی درباره یک خبر

  • کد خبر : 18925
  • 22 تیر 1400 - 11:21
جوابیه سازمان اموال تملیکی درباره یک خبر

سازمان اموال تملیکی در پاسخ به خبری با عنوان «حراج خودروهای لوکس / سرنوشت خودروهای لاکچری معطل در گمرک چه شد؟» جوابیه‌ای صادر کرد.

 به گزارش تجارت گردان به نقل از تجارت‌نیوز، احتراما پیرو درج خبر در آن پایگاه خبری، طی روز شنبه مورخ ۱۹/۰۴/۱۴۰۰ در خصوص مطالب مرتبط با سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، موارد ذیل در پاسخ به اخبار منتشر شده و جهت چاپ در آن روزنامه مطابق قانون مطبوعات ارسال می‌گردد.

علیهذا خواهشمند است نسبت به انتشار موارد ذیل در همان صفحه اقدام لازم معمول فرمایید.درخصوص مصاحبه اخیر جناب آقای مهدی دادفر دبیر انجمن واردکنندگان خودرو با عنوان “حراج خودروهای لوکس/سرنوشت خودروهای لاکچری معطل در گمرک چه شد؟” به آگاهی می‌رساند این سازمان در چارچوب قوانین و مقررات جاری در کشور اقدام به تعیین تکلیف اموال در اختیار خود می‌نماید و مکاتبات متعددی در خصوص امکان فروش به‌شرط صادرات، فروش به‌شرط استفاده در مناطق آزاد و غیره با نظر مراجع قانونی انجام داده که هنوز منتج به نتیجه نشده‌است.

لذا ضمن تکذیب ادعای ایشان اعلام می‌نماید کالاهای سازمان از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس https://setadiran.ir/setad/cms در معرض اعلام عمومی قرار داشته و به مزایده می رسد.

فلذا ایشان می‌بایست یا اسناد مثبته ادعای مذکور را در اختیار این سازمان قرار دهد یا نسبت ‌به نفی مصاحبه خود اقدام نمایند. ضمنا حق پیگیری حقوقی این مسئله برای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی محفوظ است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=18925

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.