به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، بر اساس اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال و با تطبیق گزارشهای آماری در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ دی ماه ۱۴۰۳ این شرکت با سرمایه ثبتشده ۱۲,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال، در مدت ۹ ماهه گذشته، موفق شده است با اجرای استراتژیهای فروش مؤثر و بهبود کیفیت خدمات، به رشد چشمگیری در فروش حق بیمه دست یابد.
این شرکت با تمرکز بر نیازهای مشتریان و ارائه محصولات بیمهای متنوع، توانسته است سهم خود را در بازار بیمه افزایش دهد.
شرکت بیمه تعاون طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به ۱۴۰۳/۱۰/۳۰ از محل فروش حق بیمه مبلغ ۳,۹۸۲,۵۸۵ میلیون ریال درآمد داشته که نسبت به عملکرد ۱ ماهه مشابه سال قبل ۹۱ درصد افزایش داشته است.
شرکت در این ماه تراز مثبت ۱۴ درصد را ثبت کرده است.
تعاون با سرمایه ثبت شده ۱۲,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۱۴۰۳/۱۲/۳۰ از محل فروش حق بیمه مبلغ ۳۷,۳۶۹,۴۰۵ میلیون ریال درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۰ درصد افزایش داشته است. شرکت طی عملکرد تجمیعی تراز مثبت ۱۵۶ درصد را ثبت کرده است.
یکی از عوامل مهم در موفقیت این شرکت، بهبود قابلتوجه در مدیریت ریسک و کاهش هزینههای خسارت بوده است. همچنین، بهرهگیری از فناوریهای نوین در فرآیندهای بیمهای و اتوماسیون عملیات، به افزایش کارایی و سرعت پاسخگویی شرکت کمک شایانی کرده است.
رشد قابلتوجه بیمه تعاون در شرایط فعلی بازار، نشان از پایداری و استحکام این شرکت دارد. اجرای موفق استراتژیهای بلندمدت و توانایی شرکت در تطبیق با تغییرات بازار و سیاسیتگذاریهای جدید مدیران ارشد شرکت در مدیریت ریسک از جمله عواملی است که به موفقیت این شرکت کمک کرده است.
این شرکت با تکیه بر توانمندیهای داخلی و بهرهگیری از فرصتهای موجود در بازار، میتواند جایگاه خود را در صنعت بیمه بیش از پیش تثبیت کند.