• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
3

جلالی: باید در تیم ملی همدلی ایجاد کنیم

  • کد خبر : 50277
  • 01 مرداد 1401 - 9:17
جلالی: باید در تیم ملی همدلی ایجاد کنیم

کارشناس فوتبال ایران می‌گوید همه باید به ایجاد اتحاد و همدلی در تیم ملی کمک کنند.

مجید جلالی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حواشی اخیر انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: موضوعاتی که چند وقت اخیر رخ داد، بیانگر پنج نکته بسیار مهم است. نکته اول اینکه بی‌تخصصی و ناتوانی در تصمیم‌گیری در فوتبال مشهود شد. دوم نشان داد برخی دشمنی دیرینه‌ای با مربیان ایرانی دارند. سومین موضوعی که خودش را نشان داد، صحنه‌گردانی از سوی باند واسطه‌گری در فوتبال بود. موضوع بعدی این بود که اهالی فوتبال اگر در موقعیت تصمیم‌گیری باشند، سیاسی‌کاری نمی‌کنند. آنها حرفشان را صریح می‌زنند و این موضوع را در اظهارات کمیته فنی دیدید. موضوع پنجم هم به خبرسازی‌هایی بود که وجود داشت. در این شرایط کسی به فکر منافع فوتبال نبود و همه به فکر منافع خودشان بودند.

او در پاسخ به این سوال که  چه باید کرد که تیم ملی نتایج لازم را در جام‌جهانی بگیرد؟ گفت: هر کسی که دلسوز فوتبال است اگر بخواهد تیم ملی در جام‌جهانی نتیجه بگیرد، باید پشت تصمیم فدراسیون بایستد. ما یک فیفا دی در شهریور داریم و امکان دارد در آن فیفا دی هم اتفاقاتی رخ دهد. اگر می‌خواهیم تیم ملی در جام‌جهانی نتیجه بگیرد باید تمام اقداماتی که منجر به وفاق ملی و همدلی در جام‌جهانی می‌شود را دنبال کنیم. درباره تصمیم فدراسیون صحبت‌های زیادی می‌توان مطرح کرد اما پرداختن به این موضوعات کمک کننده نیست و فعلا باید از تیم ملی حمایت کنیم و کاری کنیم که چند دستگی تیم ملی برطرف شود.

جلالی در ادامه درباره اینکه ضعف‌های آماده سازی تیم ملی را چطور باید اصلاح کرد هم گفت: ما نمی‌توانیم شرایط را تغییر دهیم. مثلا نمی‌توانیم تیمی پیدا کنیم که با ما بازی کند. الان کادر فنی باید برنامه‌هایی برای آنالیز بازی‌ها داشته باشد و در فیفا دی پیش رو تیم برنامه‌های تمرینی را دنبال کند و یک دل شود. الان نباید کسی به فکر یارکشی و انتقام باشد. باید اقداماتی انجام دهیم که منجر به یکپارچگی تیم شود.

او همچنین گفت: ظرفیت فوتبال ما طوری است که ما در جام‌جهانی نتایج قابل قبولی بگیریم. نمی‌گویم که از گروه بالا برویم اما می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم. برای صعود از گروه باید اقداماتی بلند مدت انجام می‌دادیم که الان می‌گفتیم انتظار صعود از گروه را داریم. ما چنین کارهایی نکردیم اما می‌توانیم بازی‌های خوبی انجام دهیم. اگر هم از گروه صعود کنیم اتفاقی است و چیزی نیست که بگوییم از قبل کاری برایش انجام داد

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=50277

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.