به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و اعلام مدیر امور مشتریان و بازاریابی اجتماعی بیمه کوثر، این اجلاس در راستای اهداف کلان اقتصادی کشور و نیل به خودکفایی توسط فعالان عرصه تولید و صنعت و خدمات با حمایت سازمان برند و بهرهگیری از دانش و تجارب استادان و مشاوران برجسته کشورمان در مرکز همایشهای صداوسیما برگزار شد.
احمدرضا عصاری با اشار به حضور شرکتها، سازمانها و نهادهای خصوصی، عمومی و دولتی در این اجلاس خاطرنشان کرد: این رویداد که امسال با رویکرد جهش تولید و با هدف تقدیر از مدیران پاسخگو و مشتریمدار برگزار شد، شرکتکنندگان علاوه بر اشتراک دیدگاهها، توانمندیها و راهکارها با یکدیگر، در یک رقابت جدی اما دوستانه، عملکرد خود را در معرض بررسی و قضاوت متخصصان و کارشناسان قرار دادند که در پایان شرکت بیمه کوثر توانست لوح زرین اجلاس را کسب کند.
وی در تشریح محورهای این اجلاس گفت: شناخت و بررسی چالشهای کسب و کار، آشنایی با متدهای جهانی CRM، بکارگیری ارتباط صحیح با مشتری و مشتریمحوری، آشنایی با تکنیکهای جهانی تعامل با مشتریان و ذینفعان در امر صنعت تولید و تجارت و بنگاههای اقتصادی تولیدی و خدماتی، تبیین جایگاه حمایت از حقوق مصرفکنندگان، راهکارهای افزایش سهم بازار با تاکید بر کرامت مشتری، بررسی چالشهای ارکان مدیریتی و روابط بین کارکنان و مشتریان به عنوان یکی از منابع اصلی سازمان، بررسی انعکاس صدای مشتری در تامین نیازهای تولیدکنندگان و توزیعکنندگان و سازماندهی مناسب بازارهای عرضه و تقاضا بر اساس رقابت بنگاههای تجاری محورها و موضوعات اصلی این اجلاس را تشکیل میداد.