به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مسعود خاتونی با اشاره به این که امضای دیجیتال را می توان یک پروژه زیربنایی منحصر به فرد در نظام اداری کشور خواند، افزود: با استفاده از این ابزار می توان روند بسیاری از امور اداری را کوتاه کرد و از حضور افراد در مراکز متعدد مانع شد.او با تاکید بر این که امضای دیجیتال در کشورهای توسعه یافته بسیار پرکاربرد است، ادامه داد: خوشبختانه با پیشتازی بانک ملی ایران و حذف مقررات زائد، امضای دیجیتال شکل کاربردی پیدا کرده و امکان استفاده از آن در «نشان بانک» برای دریافت خدمات متعدد از جمله خدمات بانکی مهیا شده است.خاتونی با بیان این که برنامه ریزی برای افزایش تعداد مشتریان دارای امضای دیجیتال به یک میلیون نفر انجام شده است، افزود: دامنه کاربرد امضای دیجیتال بسیار زیاد است و با توسعه خدمات مبتنی بر آن، به زودی کاربران آن بیش از پیش افزایش می یابد.
ثبت امضای دیجیتال ۲۲۰ هزار مشتری بانک ملی ایران
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از ثبت امضای دیجیتال بیش از ۲۲۰ هزار مشتری بانک ملی ایران در «نشان بانک» خبر داد و گفت: امضای دیجیتال، در حال حاضر پروژه انحصاری بانک ملی ایران است و هیچ بانک دیگری چنین امکانی را ندارد.