• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

تیک تاک امکان افزودن مینی اپ به ویدئو را در اختیار تولیدکنندگان محتوا قرار می‌دهد

  • کد خبر : 17556
  • 03 تیر 1400 - 15:55
تیک تاک امکان افزودن مینی اپ به ویدئو را در اختیار تولیدکنندگان محتوا قرار می‌دهد

تیک تاک در نظر دارد قابلیتی برای افزودن بخش‌های مختلف از اپلیکیشن‌های دیگر به ویدئو را در اختیار تولیدکنندگان محتوا قرار بدهد.

اپلیکیشن تیک تاک ویژگی‌های جالبی برای سازندگان محتوا معرفی کرده است که جامپ (Jump) نام دارد. به گزارش Engadget، جامپ افزودن مینی‌اپ‌ به ویدئو را امکان‌پذیر می‌کند؛ به این صورت که برای مثال در ویدئوی آشپزی بتوان فهرستی از مواد لازم برای تهیه‌ی غذا را از طریق مینی‌اپ Whisk به ویدئو افزود تا کاربر بتواند با مراجعه به آن، به فهرست دسترسی داشته باشد. Whisk اپلیکیشنی در زمینه‌ی اشتراک‌گذاری طرز پخت غذا است.

البته مینی اپ‌هایی که جامپ تیک تاک از آن‌ها پشتیبانی می‌کند به Whisk خلاصه نمی‌شود. درواقع  کاربر با توجه به نوع محتوایی که می‌سازد، امکان استفاده از انواع مینی اپ‌ را خواهد داشت؛ برای مثال اگر کاربری بخواهد نظرسنجی طرح کند، می‌تواند از Quizlet استفاده کند یا برای آموزش تمرینات هوازی Breathwrk را به کار بگیرد. تیک تاک مدتی است در حال توسعه جامپ بوده و توانسته مراحل آزمایشی آن را پشت سر بگذارد. البته قرار است جامپ تنها توسط محتواسازان مورد تأیید تیک تاک استفاده شود و کاربران عادی این شبکه‌ی اجتماعی دسترسی به آن نخواهند داشت.

چنین قابلیتی برای کسانی که محتوای علمی می‌سازند نیز ارزش فراوانی دارد؛ زیرا می‌توانند برای منبع دادن از جامپ استفاده کنند و برای مثال به ویکی‌پدیا منبع بدهند. نزدیک‌ترین رقیب جامپ را می‌توان ویژگی مینی در اسنپ‌چت عنوان کرد؛ اما اپلیکیشن‌های دیگر نیز قابلیتی مشابه جامپ دارند؛ برای مثال وی‌چت از مینی اپ‌های مخصوص به خود استفاده می‌کند. حضور ویژگی جامپ در تیک تاک و استقبال آن توسط کاربران می‌تواند اپلیکیشن‌های دیگر را به استفاده از قابلیت مشابه ترغیب کند.

تیک تاک در بسیاری از نقاط دنیا طرفداران خاص خود دارد و همچنین محتواسازان بسیاری روی تولید ویدئوهای اختصاصی روی این پلتفرم فعالیت می‌کنند. طبیعتا با افزایش تعداد ابزارهای مفید مانند مینی اپ‌های جامپ، انتظار می‌رود کیفیت محتوای تولیدشده و همچنین ارتباط و تعامل کاربران با محتوا افزایش یابد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=17556

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.