• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

تولید پالایشگاه هشتم پارس جنوبی چقدر است؟

  • کد خبر : 5894
  • 10 دی 1399 - 11:19
تولید پالایشگاه هشتم پارس جنوبی چقدر است؟

مدیر پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه فازهای ۲۰ و ۲۱ در بهترین شرایط عملیاتی در حال تولید محصولات گازی هستند، گفت: این پالایشگاه تا پایان مهرماه نزدیک به ۳۶۰ هزار تن پروپان تولید کرده است.

هادی چابوک در گفت و گو با رویداد خبر با بیان اینکه تاکنون پالایشگاه هشتم ۱۰۰ درصد تعهدات خود را در زمینه تولید انجام داده است، اظهار کرد: میزان بوتان تولیدی این پالایشگاه در این بازه بیش از ۲۶۵ هزار تن بوده است.

مدیر پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی به تولید محصول با ارزش میعانات گازی در فازهای ۲۰ و ۲۱ اشاره کرد و افزود: این فازها در این مدت نزدیک به ۱۴ میلیون و ۸۴۲ هزار بشکه کاندنسیت نیز تولید کرده‌اند.

چابوک با بیان اینکه برای افزایش کیفیت و کمیت تولید محصولات همواره برنامه‌های بهبود در پالایشگاه هشتم در حال انجام است، گفت: راه‌اندازی سیستم Polishing محصولات پروپان و بوتان در جهت افزایش کیفیت محصول استراتژیک LPG در سال جاری انجام شده است.

به گفته وی تکمیل راه‌اندازی واحد سردسازی و ذخیره‌سازی LPG و ذخیره سازی کامل محصولات پروپان و بوتان نیز از جمله اقدامات مؤثر در بهبود تولید این محصولات با ارزش است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=5894

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.